Drømmer!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Jeg drømmer så mye om dagen! I natt drømte jeg har jeg blødde masse mørkt rødt blod og at jeg fikk en SA. Ble så redd!
Så på do i stad kom det ut litt brunt med litt seig utflod. Kan dette være rester fra blødningen i går? Eller burde jeg bekymre meg? Har litt mensensmerter/murringer, men det har jeg hatt siden før positiv test. Men kanskje litt mer i dag. Men hadde mye av det sist jeg var gravid.
 
Er det ikke bare etter sex da? Du blør jo ikke kraftig[emoji4] Jeg drømmer så heftig selv at det er skremmende!! Det er så virkelig også at jeg lever i drømmen selv om jeg våkner!
 
Vil tro det bare er etter sex? :) om du ikke blør mye, så er det nok ikke noe å bekymre seg over[emoji3]

Her drømmer jeg helt sykt mye , bare mye rart[emoji23]
 
Så lenge du ikke får kraftige magesmerter/kramper og mye blod, så går det nok bra ❤️

Jeg drømmer veldig mye rundt sex :p
 
Er det ikke bare etter sex da? Du blør jo ikke kraftig[emoji4] Jeg drømmer så heftig selv at det er skremmende!! Det er så virkelig også at jeg lever i drømmen selv om jeg våkner!
Nei nå var det bare litt brunt. Men ikke hatt noe mer sex etter den gangen i går [emoji12] blir jo helt kokko av dette.
 
Jeg drømmer helt sinnsykt hver natt, gjorde det sist svangerskap også. :)
 
Nei nå var det bare litt brunt. Men ikke hatt noe mer sex etter den gangen i går [emoji12] blir jo helt kokko av dette.

Ja det skjønner jeg at du blir! Jeg blir jo koko selv uten blod[emoji23] Min kollega blødde så mye i svangerskapet med nr.2 at hun ukentlig var til Ul og de var sikre på at hun aborterte, men hun har en frisk og fin gutt i dag[emoji169] Så alt er mulig! Hun blødde hele tiden med de to andre også! Litt betryggende å høre egentlig[emoji4]
 
Ja det skjønner jeg at du blir! Jeg blir jo koko selv uten blod[emoji23] Min kollega blødde så mye i svangerskapet med nr.2 at hun ukentlig var til Ul og de var sikre på at hun aborterte, men hun har en frisk og fin gutt i dag[emoji169] Så alt er mulig! Hun blødde hele tiden med de to andre også! Litt betryggende å høre egentlig[emoji4]
Ja det er ikke mye. Men aldri opplevd det. Skal på UL neste mandag, så får vi se. Så lenge det ikke tar seg opp og jeg får mye smerter, så prøver jeg å tenke at det er uskyldig [emoji4] kommer ingen ting i innlegget. Kun noen prikker når jeg tørket meg.
 
Ja det er ikke mye. Men aldri opplevd det. Skal på UL neste mandag, så får vi se. Så lenge det ikke tar seg opp og jeg får mye smerter, så prøver jeg å tenke at det er uskyldig [emoji4] kommer ingen ting i innlegget. Kun noen prikker når jeg tørket meg.

Da er det nok ikke noe å bekymre seg for[emoji8] Jeg skal også på UL neste mandag! Så spennende!! Denne uken kommer til å gå så tregt! Og i dag kom kvalmen til frokost også, så dette skal bli spennende fremover tror jeg[emoji849]
 
Da er det nok ikke noe å bekymre seg for[emoji8] Jeg skal også på UL neste mandag! Så spennende!! Denne uken kommer til å gå så tregt! Og i dag kom kvalmen til frokost også, så dette skal bli spennende fremover tror jeg[emoji849]
Nei så gøy med UL samme dag [emoji173]
 
Drømmer selv helt sykt mye. Hver natt. I natt drømte jeg at jeg mista babyen på havet. Fant henne igjen etter ei stund. Hu lå og fløt på et håndkle xD
 
Hvordan fikk dere UL Så tidlig???[emoji7]

Jeg må på UL da klinikken i Danmark skal rapportere inn til det danske sundhedsvæsen, så de skal følge meg opp, men jeg får gjort dette her hjemme heldigvis[emoji4]
 
Hvordan fikk dere UL Så tidlig???[emoji7]
Jeg er vekt operert og samboeren min går på noen medisiner som gjør at de vil sjekke at alt er bra nå [emoji4] også har jeg hatt noen blødninger. Senest i dag.
 
Huff jeg drømmer så utrolig mye sykt!! Første drømmen jeg husker etter eggløsningen var at sjefen min stod i arbeidstøy(elektriker), og tok ultralyd og sa han så tre foster ! Mye syke greier også som er helt fjernt haha ! Var det som fikk meg til å teste meg.
 
Back
Topp