Drømmer

Firstimemother

Forelsket i forumet
Jeg husker godt det var endel som delte her at de drømte om babyer osv mens da vi var gravide den tiden. Drømmer dere fortsatt om babyen etter den har kommet til verden? Jeg drømme om lille har begynte å gå/løpe hehe det har blitt mye av det ..
 
Selv om jeg tenker på baby hele tiden , men jeg drømmer ikke om baby overraskende .... da jeg gikk gravid drømte jeg heller ikke ofte om baby... rart dette
 
Jeg har hatt et par drømmer der babyen er med. Men har ikke drømt veldig mye om baby hverken før eller etter. Men en av de første nettene hjemme drømte jeg at vi hadde glemt henne bort en hel dag og at hun var alene hjemme! Sikkert ikke en veldig uvanlig drøm hos nybakte:p Mannen min har drømt mer enn meg i det siste da. Drømt at hun har fått hår og sånn[emoji4]
 
Jeg drømte mye om babyen og en del heøsprø ting da jeg var gravid, nå husker jeg ingen drømmer. Tror jeg er så trøtt at jeg er lettere komatøs de få timene jeg sover:hilarious:
 
Drømmer endel om fødsler... svett når jeg våkner! :hilarious: var mye fødselsdrømmer gjennom svangerskapet... men nå.... !?
 
Drømte i natt at hun var blitt flere år gammel, uvisst hvor stor. Også maste hun om å gå med høye heler og pynte seg. Ble svett jeg! [emoji27]Tror jeg gruer meg litt til den tiden kommer når hun skal sminke seg og pynte seg. Akkurat nå liker jeg henne best krabbende rundt i en løs bukse mens hun innimellom til min skrekk driver og reiser seg.
 
Shit, drømte at han var blitt 8-9 år og skulle løpe på tredemølle i natt [emoji43] så ikke ansiktet hans, bare bakhodet og kroppen! Sær drøm!
 
Back
Topp