Drømmer

Mynja

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg drømmer ekstremt mye og livlig nå når jeg er gravid. Syns egentlig det er enda verre denne gang, enn med de to forrige [emoji28] stort sett har jeg mareritt, som gjør at jeg sover utrolig dårlig. Men i natt måtte jeg le, jeg drømte nemlig at jeg fødte sekslinger! Fire av de overlevde ikke siden de ble født alt for tidlig, men i drømmen gikk det helt fint [emoji848] jeg hadde jo tross alt en liten gutt og ei lita jente jeg fikk beholde og ta vare på [emoji51][emoji23] de var nydelige da [emoji7] og når jeg våkna av drømmen, var jeg fortsatt så fjern at jeg trodde noen øyeblikk at jeg hadde tvillinger jeg måtte sjekke [emoji23] flere som drømmer mye rart? [emoji4]

Jeg drømmer ekstremt mye og livlig nå når jeg er gravid. Syns egentlig det er enda verre denne gang, enn med de to forrige [emoji28] stort sett har jeg mareritt, som gjør at jeg sover utrolig dårlig. Men i natt måtte jeg le, jeg drømte nemlig at jeg fødte sekslinger! Fire av de overlevde ikke siden de ble født alt for tidlig, men i drømmen gikk det helt fint [emoji848] jeg hadde jo tross alt en liten gutt og ei lita jente jeg fikk beholde og ta vare på [emoji51][emoji23] de var nydelige da [emoji7] og når jeg våkna av drømmen, var jeg fortsatt så fjern at jeg trodde noen øyeblikk at jeg hadde tvillinger jeg måtte sjekke [emoji23] flere som drømmer mye rart? [emoji4]

Drømmer så utrolig mye rart! Blir helt satt ut!
Våknet tidlig idag av at jeg drømte at sambo og jeg kranglet på et kjøpesenter... helt latterlig hele krangelen, men viktig for meg tydeligvis. Blåste i at «alle» på senteret ble publikum [emoji23]

Jeg drømmer også ekstremt mye forskjellig, har stort sett mareritt jeg også. Men har vært sånn siden starten så begynner å bli mer vandt til det nå[emoji12]
Håper på mer hyggelige drømmer snart enn kun mareritt, blir sliten av det og litt hodekjørt[emoji1381]‍♀️.

Jeg drømmer også mye og livlig, men det er heldigvis ikke mareritt, bare merkelige ting:D

Jeg drømmer også mye merkelige drømmer! Heldigvis ikke mareritt, men bare rare ting:)
Har også i begge mine svangerskap hatt mye seksuelle drømmer:bag: Det kan være alt fra "uskyldig" flørting med postmannen, til HEFTIG, OFFENTLIG, sex med sambo:eek::oops::bag: drømmer ikke sånn eløers, så skjønner ikke hvor det kommer fra:hilarious:

Utrolig hva disse hormonene og forventningene og tankene gjør med oss! [emoji23] godt å se at vi er flere hvertfall [emoji1]

Off har også masse mareritt[emoji52] sist gikk det mest i spesielle drømmer som jeg visste var tull.. Men denne gangen våkner jeg opp å må fortelle meg selv at det var en drøm...

Det er nok en ganske vanlig del av graviditeten, men skjønner godt at det ikke er like greit bestandig;)

Her er det ikke bare drømmene som er annerledes om natta, mannen min vekker meg stadig vekk for jeg styrer fælt. Inatt var jeg på joggetur liggende på ryggen! Mens en anna gang hadde jeg tatt tak i håret og dunka hodet hans ned i puta! Stakkars mannen min [emoji85]

Mange rare, livaktige drømmer og en del mareritt her også. I natt drømte jeg at vannet gikk. Det var jo litt tidlig i uke 24, og jeg måtte legge meg ned på stuegulvet for at ikke babyen skulle komme ut. Jeg ville ringe fødeavdelingen og be om råd, men telefonen lå utenfor rekkevidde. Og hvis jeg prøvde å reise meg, kom babyen. Våknet helt svett, og veldig lettet over at alt var som vanlig :p

Hahah! så morsomt å lese om alle drømmene!
Her drømmes det også sykt mye. I natt drepte jeg ulver med strikkepinner mens forrige natta glemte jeg hundene mine i Oslo og måtte snu og kjøre tilbake og hente dem. Veldig stressende :confused:

Jeg har også helt vanvittig detaljrike og kreative drømmer om dagen. I natt levde jeg i en skummel diktaturstat med Prins Charles som statsoverhode. Innbyggerne måtte kjempe for overlevelse ved å konkurrere i forskjellige grener. Jeg havnet selvfølgelig i et lagidrettsrom og tenkte at dette blir min død. [emoji23] Men tror at jeg greide å rømme.

Last edited:
Jeg drømmer også utrolig mye rart. For tiden nå så går det mest i mareritt. I går så drømte jeg at jeg ble fanget i et hus og at noen skulle ta meg, og i natt så drømte jeg at jeg var på en cruisebåt som sank[emoji28]

Jeg husker (heldigvis?) ikke så ofte drømmene mine om dagen, men den i natt satt i ei stund.

Drømte at jeg hadde verdens enkleste fødsel som gikk kjempefort. Ganske så smertefri og tre trykk så var han ute. Jeg var overlykkelig, helt til jeg fant ut at barnet lignet på en ekskjæreste av den grusomme sorten
emoji85.png

Jeg husker (heldigvis?) ikke så ofte drømmene mine om dagen, men den i natt satt i ei stund.

Drømte at jeg hadde verdens enkleste fødsel som gikk kjempefort. Ganske så smertefri og tre trykk så var han ute. Jeg var overlykkelig, helt til jeg fant ut at barnet lignet på en ekskjæreste av den grusomme sorten
emoji85.png
[emoji23][emoji23]

Back
Topp