Drømmer

Strikkemammaen

Betatt av forumet
*Aprilbaby 2018*
Helt siden uke 4 eller noe i svangerskapet har jeg hatt helt sinnsyke drømmer. De handler alle om forskjellige ting, men de er ofte helt på jordet. Er det flere som har det slik? Er det vanlig når man er gravid?
 
Er helt totalt vanlig [emoji4]
 
Ja, sånn er det her også. Helt sinnsyke kombinasjoner av mennesker og situasjoner. Blir flau over min egen underbevissthet[emoji85]
 
Ja, sånn er det her også. Helt sinnsyke kombinasjoner av mennesker og situasjoner. Blir flau over min egen underbevissthet[emoji85]
Samme her [emoji23]. I tillegg føles drømmene veldig lange. Føles som at jeg har balet med ting "hele natten".
 
Varierer litt, men i natt har jeg virkelig kjørt meg og kranglet med mamma så mye at jeg kuttet henne ut fordi hun oppførte seg helt forferdelig [emoji23] nattens drøm var slitsom.
 
Så godt å høre at vi er flere egentlig [emoji23] jeg trodde nesten at jeg begynte å bli smågal jeg nå. [emoji23]
 
Drømmer aldri vanligvis, hvertfall ikke noe som jeg husker. Men nå drømmer jeg veldig livlige drømmer! Som feks i natt drømte jeg at folk vi har på besøk drakk opp sjokomelken min i kjøleskapet, heldigvis var ikke det tilfellet [emoji23][emoji7]
 
Helt siden uke 4 eller noe i svangerskapet har jeg hatt helt sinnsyke drømmer. De handler alle om forskjellige ting, men de er ofte helt på jordet. Er det flere som har det slik? Er det vanlig når man er gravid?
Å herregud ja! [emoji28] godt at flere har det sånn [emoji23]
 
Jeg har ikke hatt noen uvanlige drømmer denne gangen, enn så lenge, men det er helt vanlig:)
 
Samme her [emoji23]. I tillegg føles drømmene veldig lange. Føles som at jeg har balet med ting "hele natten".

Samme her! Føler meg sliten i hodet når jeg våkner.. også er drømmene ofte veldig innviklet! Slik hadde jeg det forrige graviditet også.
 
I natt drømte jeg at jeg var på fest med noen bekjente også sendte de rundt godteriskåla og plutselig begynte de å kaste rundt "sukker" på alle sammen.. Sukkeret viste seg å være dop og jeg fikk litt i munnen og fikk helt panikk for at jeg skadet babyen. Jeg klikka helt på folka som var der og prøvde febrilsk å få vekk alt "sukkeret" som festa seg overalt.. Jeg kunne jo ikke si at jeg var gravid siden ikke alle i familien vet det enda, og folk på festen var så rolige og sa at det ikke var farlig, bare prøv en gang og bla bla bla.. Veldig rar drøm siden jeg aldri har vært i nærheten av dop før i hele mitt liv [emoji85] og plutselig måtte vi over en lang bro for å komme oss hjem også gikk vi på togskinnene[emoji15] det var noe mer som skjedde også, men det husker jeg ikke..
Ingenting hang på greip og jeg følte meg sliten når jeg våkna [emoji13]
De rare drømmene starta tidlig i graviditeten, og jeg blir både flau og skremt over hvor mye underbevisstheten jobber [emoji85][emoji13]
 
Back
Topp