Drømmer

AnnemorS

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
De siste nettene nå har jeg hatt drømmer om lille gutten vår og at han er en del av livet vårt. Har jo ikke sett hvordan han ser ut, men i drømmene har han et ekte ansikt og han er så virkelig. Nå gleder jeg meg så sinnsykt til å ha han i armene mine. [emoji7] Det er så koselig drømmer og så kjipt å våkne og finne ut at han ikke er her enda.

Så koselig med sånne drømmer :) Jeg drømmer bare kjipe ting :(

Jeg drømmer også bare kjipe og absurde ting. I natt drømte jeg at babyen hadde kommet, men at hun var en rottebaby og jeg var menneske. Veldig rart...! Håper ikke jeg er sanndrømt [emoji24][emoji38]

Jeg drømmer også bare kjipe og absurde ting. I natt drømte jeg at babyen hadde kommet, men at hun var en rottebaby og jeg var menneske. Veldig rart...! Håper ikke jeg er sanndrømt [emoji24][emoji38]

Uff det hørtes kjipt ut ja[emoji85] Får vel tro det ikke er mulig vel.

Drømmer også bare kjipe ting.. to dager på rad, har jeg drømt at noen vil skyte meg i magen [emoji17]

Drømmer også bare kjipe ting.. to dager på rad, har jeg drømt at noen vil skyte meg i magen [emoji17]

Iff det hørtes jo ikke bare kjipt ut men forferdelig trist og slitsomt. Jeg at hadde jeg drømt noe sånt så hadde jeg våknet gråtende.

Kan ikke huske noen av drømmene mine :/ kjedelig

Back
Topp