Drømmer!

Drømte i natt at magen va bynt å vises. Og når man kjente på magen kunne man kjenne livmora som en tennisball som forflytta sæ over hele nedre del av magen [emoji21]

Drømte i natt at magen va bynt å vises. Og når man kjente på magen kunne man kjenne livmora som en tennisball som forflytta sæ over hele nedre del av magen [emoji21]

Jeg drømte en natt at når jeg strøk på magen så kjente du babyen, i form og str [emoji23] det var crepy, som om magen bare var ett laken over babyen [emoji23]

Drømte i natt om at dette svangerskapet gikk i spontanabort, men den lille som kom ut var stor nok til å ligge i hånden... Veldig rart, og ikke spesielt hyggelig... :sad010

Jeg drømte at mannen min ville skilles jeg. Huff, det var ikke moro. Var jammen godt å våkne å kunne holde rundt han da <3

Drømte helt sinnsykt i morrest. Husker bare bita å dela av den.. blanding av mareritt og drøm. Men i drømmen fikk æ slå til han ene av dæm i klassen som mobba mæ på grunnskolen ;p med ei full rødvinsflaska [emoji14] trur kanskje det heng litt igjen den mobbinga [emoji14]

Det rareste er når eg drømmer og våkner skikkelig sinna på mannen uten at han har gjort noe og følelsen tar litt tid før den forsvinner

Har ikke drømt sååå mye rart ennå (med unntak av en litt merkelig drøm om Gro og Anja Hammerseng Edin, og sønnen deres, av en eller annen ubegripelig grunn! Har verken sett eller lest noe om dem i det siste, så hvor kom det fra ...), men i natt ... Herrefred. Jeg holder på å lese den nye Harry Hole-boka, og ja, jeg har blitt litt skremt av flere av dem (Snømannen, say no more), men i natt har jeg virkelig hatt mareritt HELE natten. Jeg jager morder, morder jager meg, morder er i huset mitt, og jeg kommer meg ikke ut ... Jeg våknet gjennomsvett og med tårer på kinnet flere ganger, og det beste av alt var at toåringen krabbet inntil og trøstet meg i halvsøvne. «Det er ikke farlig, mamma, jeg passer på deg!» [emoji23][emoji23][emoji23]

I natt drømte jeg at jeg hadde en slags kvise inni munnen (ja det er kjempeekkelt!!), så måtte jeg klemme den, og spytte ut det ekle. Men da våknet jeg av at jeg faktisk spyttet på puta mi :laughing002 Herregud, kl 4 på natta :laughing002

Jeg har alltid hatt livlige drømmer og alltid kunnet huske dem så det er ikke så nytt, men nå føles de så vanvittig ekte og omhandler ofte enten graviditet eller fødsel!

Inatt foreksempel drømte jeg at jeg spontanaborterte, blodet bare rant og rant mens jeg fortvilet prøvde å få en time hos legen mens jeg snakket med mamma på telefon. Det var helt grusomt og jeg tenkte på at etter dette orker jeg ikke prøve igjen, snakket med samboer om det også. Noen timer senere så innser jeg at jeg drømmer, i drømmen, så jeg ringer mamma for å forklare at det bare var en drøm og vi brukte litt tid på å snakke om hvor virkelig alt føltes! Helt rart!

Andre ganger har jeg drømt om fødselen og hver gang føler jeg meg snytt for den er over på ti minutter og gjør ikke vondt en gang! Men i den ene drømmen kommer samboer og slår til den nyfødte med skikkelig knockout punch før han tar barnet og slenger det hardt i betongen. Var helt grusomt og jeg brukte flere timer etterpå i drømmen for å finne ut hva i alle dager som skjedde, da også etter alle tankene på hva gjør vi nå? Skal jeg være alenemor nå? Hva med huset? Jobben til samboer? Osv osv. Føles alltid like ekte :O

Back
Topp