• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Drømmer!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Artig om dere vil dele drømmene deres! Vi drømmer jo mye rart i disse tider :p

Ikke akkurat morsomme drømmer jeg har fortiden. Drømmer at pappaen er utro. Han er ute på byen en gang i mnden ca. Å vært det så lenge vi har vært sammen. Noen ganger oftere. Jeg er aldri med. Men vet litt hvordan han var da jeg traff han. Han flørter å styrer for han syns det er gøy. Men gjør ikke noe ut av det. Men derfor drømmer jeg nå at han er utro vær gang, å at han har flere "laus" unger. Å plutselig dukker damene opp med disse ungene å hele verden raser! Å jeg er så sinna å sår på han i våken tilstand også pga disse drømmene. Enda jeg vet de ikke er sanne. Ganske idiotisk!

Ikke akkurat morsomme drømmer jeg har fortiden. Drømmer at pappaen er utro. Han er ute på byen en gang i mnden ca. Å vært det så lenge vi har vært sammen. Noen ganger oftere. Jeg er aldri med. Men vet litt hvordan han var da jeg traff han. Han flørter å styrer for han syns det er gøy. Men gjør ikke noe ut av det. Men derfor drømmer jeg nå at han er utro vær gang, å at han har flere "laus" unger. Å plutselig dukker damene opp med disse ungene å hele verden raser! Å jeg er så sinna å sår på han i våken tilstand også pga disse drømmene. Enda jeg vet de ikke er sanne. Ganske idiotisk!
Jeg pleide å drømme at typen var utro mor meg hver gang jeg hadde eggløsning før :( helt jævlig !! Og jeg ble like sint og lei meg og såra hver gang jeg våkna etterpå. Han syns jeg var teit som følte det sånn (er enig, men kan liksom ikke noe for det heller da:/ )
Denne gangen hadde typen en drøm om at jeg var utro mot han mens jeg var gravid, med en av venna hans. Han ble lei seg og sur og litt kvalm og ville nesten ikke kysse meg hele dagen :p hahaha ! Han skjønte meg da og sa at han ikke skulle klage neste gang jeg eventuelt drømte sånt igjen..

Uff jeg drømte forigårs at hun ene venninnen min dør rett foran øynene våre og ligger bare der og hun andre venninnen rekker vi å dra opp av vannet og redder henne med å slå Og skrike til hun. Det var en ekkel drøm og den var så virkelig.

Det jeg ikke skjønner er hva i helvete vi gjør midt i isen med akebrett og begge de jentene er spent fast i akebrettet og detter uti vannet
Nei uff det var ekkelt

Jeg drømte i natt at jeg fikk ei vel skapt jente og at jeg var så stressa! For jeg måtte inn på forumet å lage en fødetråd :p

Hadde en skikkelig ekkel opplevelse her om dagen...
Det var verken drøm eller virkelighet, men noe fjernt midt i mellom...

Samboeren lå å sov mens jeg lå på min side av senga å så på serie fra telefonen, med ammeputa imellom beina og slappet helt av..
Plutselig så ser jeg litt opp og der står det en MANN, Alt rundt meg var som det var, serien spilte, jeg lå å så, å plutselig stod han der... skikkelig ekkelt!! Jeg satte i det høyeste hylet å hylte "ESKIL(sambo) DET E EN MANN PÅ ROMMET, HJÆLP MÆ" og rev dyna opp til annsiktet å gjemte meg, han våkna selvfølgelig og var like livredd som meg, men det var ingen mann der!
Det vi har tenkt på i ettertid er at jeg mest sansynelig var akkurat i innsovningsfasen og rett og slett hallisinuerte eller noe.. Uansett så sliter jeg fortsatt med å sovne, fordi det var så sinnsykt ekte...

Jeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden! :P Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke :P

Jeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden! :p Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke :p
Haha samme her, men som regel med mannen. Så mannen fikk seg en god start på dagen i helgen ;) ;) HAHA!

Drømte i natt at jeg havnet på fest og drakk meg dritings, og havnet på nachspiel og fortsatte der. Mobilen ble ødelagt, så fikk ikke ringt samboeren. Da jeg til slutt kom meg hjem,ville verken mine foreldre eller samboer ha noe med meg å gjøre, siden jeg hadde utsatt barnet for dette :eek: ...... Var veldig glad da jeg våknet og det bare var en drøm:)

Har ikke drømt så mye sært, men to drømmer husker jeg enda.

Ene var at hannhunden min fødte valper, bare at alle var alle var døde og fosteinede, og (særest av alt!) pakket inn i Japp sjokoladepapir! Hadde dilla på Japp den perioden :P

Andre var ganske nylig. Hadde født barnet, og bestemt meg for at soveplassen til barnet var i bunnen av skittentøyskurven under masse tepper - godt skjult slik at ingen kunne finne han. Babyen fikk surstoffmangel, og endte opp med samme fasong som de stjernefigurene i Super Mario Galaxy (Nintendo Wii) og helt blå i huden. Men han levde videre i beste velgående! Bare i litt annen fasong og farge!

Jeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden! :P Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke :P
Har også helt villt mange sex drømmer ;) Hadde det sist graviditet også :)

Haha du er ikke alene.. drømmer om at jeg har sex med kjendiser, kjæresten, DAMER osvosv.. jeg føler meg så pervers, lurer på hva som er galt med hodet mitt :p Flaut..

Har drømt mye om eks-kjærester og at jeg savnet de og var trist det ble som det ble. Har ikke bare skjedd en gang dette svangerskapet. Blir forvirra når jeg våkner

Haha du er ikke alene.. drømmer om at jeg har sex med kjendiser, kjæresten, DAMER osvosv.. jeg føler meg så pervers, lurer på hva som er galt med hodet mitt :p Flaut..

Ja, drøyeste min var at jeg drømte om en trekant der jeg faktisk reflekterte over om jeg skulle klare dette med andre damer, men det gikk bra. Veldig flaut, men er vel noen hormoner i omløp :p så lenge vi er fler, er det sikkert ikke noe galt med oss! :D

Drømte masse greier i natt, men blant annet at svigerbror "kokte pølser" på tur gjennom å legge varme gulrøtter i vannet sammen med pølsene, og at jeg hadde fjernstyrte smash-sjokolader som jeg klarte å manøvrere en lekker bil til en garasje med, vi akkurat hadde tømt denne for søppel, dette gjorde jeg for å lure sjefen. :p

Drømte at jeg måtte ta keisersnitt når vi kom på sykehuset. Ble liggende i tre-fire dager før det skjedde noe. Ble overraskende lei meg for at jeg måtte ta keisersnitt husker jeg. Men det som var kjemperart var at når jeg kom ut av operasjonstua og skulle få holde gutten vår ordentlig så var han like stor som en 2-åring både på øppførsel, utseende og størrelse. Ikke rart det ble keisersnitt da, haha :p

jeg hadde flere drømmer i natt om at mannen bare var teit, haha. Første drømmen var at han ville lage seg pizza, så da gjorde han det og satt den i ovnen, men så måtte han på butikken og ville ha meg med. På butikken kom han på at han hadde glemt pizzaen i ovnen og begynte å skylde på at det var min skyld og krevde at jeg skulle skrive under papirer som påtok meg den skylda XD

Andre drømmen i natt var at jeg kom hjem fra jobb, og da sa mannen at han hadde laget noe til meg som var i klesskapet mitt. Så når jeg åpnet klesskapet så var ALLE klærne rotet til, og ingen var brettet lenger, bare et stort rot. Så roper han "Jeg har laget ekstra arbeid til deg!!" Skjønner ingenting, hahaha

Jeg drømte her en natt at jeg melket en hel haug med kyr! hehe.. jeg var skikkelig god også!

Kan det være underbevisstheten min som forbereder kroppen på amming mon tro? :)

jeg hadde flere drømmer i natt om at mannen bare var teit, haha. Første drømmen var at han ville lage seg pizza, så da gjorde han det og satt den i ovnen, men så måtte han på butikken og ville ha meg med. På butikken kom han på at han hadde glemt pizzaen i ovnen og begynte å skylde på at det var min skyld og krevde at jeg skulle skrive under papirer som påtok meg den skylda XD

Andre drømmen i natt var at jeg kom hjem fra jobb, og da sa mannen at han hadde laget noe til meg som var i klesskapet mitt. Så når jeg åpnet klesskapet så var ALLE klærne rotet til, og ingen var brettet lenger, bare et stort rot. Så roper han "Jeg har laget ekstra arbeid til deg!!" Skjønner ingenting, hahaha

hahahaha! genialt :p

Back
Topp