Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleide å drømme at typen var utro mor meg hver gang jeg hadde eggløsning førIkke akkurat morsomme drømmer jeg har fortiden. Drømmer at pappaen er utro. Han er ute på byen en gang i mnden ca. Å vært det så lenge vi har vært sammen. Noen ganger oftere. Jeg er aldri med. Men vet litt hvordan han var da jeg traff han. Han flørter å styrer for han syns det er gøy. Men gjør ikke noe ut av det. Men derfor drømmer jeg nå at han er utro vær gang, å at han har flere "laus" unger. Å plutselig dukker damene opp med disse ungene å hele verden raser! Å jeg er så sinna å sår på han i våken tilstand også pga disse drømmene. Enda jeg vet de ikke er sanne. Ganske idiotisk!
Haha samme her, men som regel med mannen. Så mannen fikk seg en god start på dagen i helgenJeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden!Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke
![]()
Har også helt villt mange sex drømmerJeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden!Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke
![]()
Jeg har stort sett bare hatt sex-drømmer siste tiden!Og ikke er jeg kresen heller! Er alrighte gutter altså, men ny hver natt og aner ikke hvem de er. Jeg er ikke utro eller noe, for gubben fins liksom ikke
![]()
Haha du er ikke alene.. drømmer om at jeg har sex med kjendiser, kjæresten, DAMER osvosv.. jeg føler meg så pervers, lurer på hva som er galt med hodet mittFlaut..
jeg hadde flere drømmer i natt om at mannen bare var teit, haha. Første drømmen var at han ville lage seg pizza, så da gjorde han det og satt den i ovnen, men så måtte han på butikken og ville ha meg med. På butikken kom han på at han hadde glemt pizzaen i ovnen og begynte å skylde på at det var min skyld og krevde at jeg skulle skrive under papirer som påtok meg den skylda XD
Andre drømmen i natt var at jeg kom hjem fra jobb, og da sa mannen at han hadde laget noe til meg som var i klesskapet mitt. Så når jeg åpnet klesskapet så var ALLE klærne rotet til, og ingen var brettet lenger, bare et stort rot. Så roper han "Jeg har laget ekstra arbeid til deg!!" Skjønner ingenting, hahaha