Drømmer

Hehe!
Edderkopper betyr lykke faktisk å drømme om :P hatt så mange av de drømmene at det måtte jeg sjekke :P

Tja, jeg fikk barnevakt på torsdag idag, så det kan stemme! :P Jeg har stresset litt med det. ;)
Jeg føler ikke så mye lykke i drømmen, da... :P

Tja, jeg fikk barnevakt på torsdag idag, så det kan stemme! :P Jeg har stresset litt med det. ;)
Jeg føler ikke så mye lykke i drømmen, da... :P
Ikke jeg heller :o den drømmen som går mest igjen er at jeg er i et gammelt hus og det kommer ti tusenvis av edderkopper firende ned fra taket og kommer meg ikke ut :o blir så redd i drømmen at jeg har lyst å ligge med ned å dø :P

Drømte om at munnen hadde smeltet fast, fordi jeg hadde smilt så mye med lukket munn. Var et problem da jeg skulle føde i drømmen! :P

Ikke jeg heller :o den drømmen som går mest igjen er at jeg er i et gammelt hus og det kommer ti tusenvis av edderkopper firende ned fra taket og kommer meg ikke ut :o blir så redd i drømmen at jeg har lyst å ligge med ned å dø :P

Shit! Skjønner jeg godt! Jeg hadde vært så redd :o

Vet ikke hvor troverdig siden er, men leste på en nettside nå der det stod at å drepe en ulv betyr svik og avslørende hemmeligheter. Å bli jaget av ulv betyr at man flykter fra et problem.
Huff da :P

Drømte at jeg hadde en chihuahua som måtte være med meg over alt. Mannen truet med å tråkke den flat om jeg lot den være alene i nærheten av ham:o Sønnen min på snart 2 år pleide å gå turer alene med den også.. Merkelig drøm:p

Shit! Skjønner jeg godt! Jeg hadde vært så redd :o

Vet ikke hvor troverdig siden er, men leste på en nettside nå der det stod at å drepe en ulv betyr svik og avslørende hemmeligheter. Å bli jaget av ulv betyr at man flykter fra et problem.
Huff da :P
Hehe. MÅ se om jeg finner den boka :P se om det står det samme der ;)

Drømte at jeg hadde en chihuahua som måtte være med meg over alt. Mannen truet med å tråkke den flat om jeg lot den være alene i nærheten av ham:o Sønnen min på snart 2 år pleide å gå turer alene med den også.. Merkelig drøm:p
Hehe den var kanskje ikke morsom der og da men den høres jo litt morsom ut når du forteller den :P

Haha...jeg drømte at det var verdens ende...så nettopp en film om det, så ikke så rart...men veldig ekkel drøm

Haha...jeg drømte at det var verdens ende...så nettopp en film om det, så ikke så rart...men veldig ekkel drøm
Drømmer er jo veldig intense, så selvom det virker absurd, morsomt eller "enkelt" når man foklarer er set å være i drømmen syyyyyykt.
Verdens ende drømmer er ikke kult :P

Uff, drømte at vi var i et hus/hytte. Jeg, mannen og vesla var der, husker ikke om lillebror også var med. Vi var rett utenfor da det begynte å skumre. Vi visste at da dukket ulver opp, så da jeg fikk øye på en skyndet jeg meg å få vesla i hus og jeg og mannen sprang rundt for å lukke dører og vinduer. Til slutt var det bare en vedovn igjen der luka var åpen, så da en ulv (plutselig veldig liten) var på vei ut av den, lukket jeg. I frykt tente vi på! Herregud, de fæle kvinene og ulingen mens den brant og jeg angret meg sånn! Jeg trodde jo den skulle dø momentant, ikke pines ihjel. Til slutt fant jeg en pistol og skjøt den, men da var det egentlig for sent.

Har fortsatt dårlig samvittighet! :P

Det er ikke første gang jeg drømmer om ulver som skal ta meg, og jeg må slåss og barrikadere meg inne i et hus, full av angst. :/ Lurer på om disse ulvedrømmene betyr noe... Jeg elsker ulver, men ikke i drømmene når de skal ta meg. :P
Måtte bare :p http://www.droemmetydning.com/drommesymboler

Drømte at jeg var på trilletur, oppdaget to menn som begynte å sloss. Skulle løpe fra hendelsen men fikk ikke løpe siden noe var lenka fast til beina mine.

Back
Topp