Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmene er vel mer pirrendeBare sprø og våte drømmer her også. Jeg har til og med våknet av egen orgasme to ganger
Og jeg hadde ikke lyst på sex en gang før nå i helgen så ganske ironisk og ha sånne drømmer uten lyst når jeg er våken hehe
Det er det jeg synes er skummelt. De er blitt så virkelig at man bruker lang tid på å finne ut hva som er virkeligDrømmer sinnsykt, alt fra skrekk til morsomheter til oppsigelse, det var rett før jeg sendte sjefen min en melding i natt 04.00 for og spør om jeg hadde fått brev, det var så virkelig.. Husker drømmene som regel den dagen, men så forsvinner de igjen![]()
Drømmene er vel mer pirrendeligger jo masse underbevisste følelser og tanker i drømmene våre! Har opplevd EN gang å få orgasme mens jeg drømmer. Glad jeg var alene i senga da
![]()
Ikke santDe våte drømmene handler alltid om meg, og mannen min så jeg gjør i alle fall ikke noe galt haha![]()
![]()
Er kanskje underbevisstheten som jobber med alle endingene som foregår? Tror ikke det er et tegn på at noe dårlig skal skjeJeg drømmer MYE, nesten hver natt. Og det gjør jeg sjeldent ellers. Ulempen er at jeg drømmer mye ekkelt!! :O type at hodet plutselig detter av de jeg er glad i å slikt, eller at jeg blir kidnappet..
Drømmer sjeldent noe BRA og koseligkanskje det er et tegn på noe dårlig kommer til å skje?!