Drømmer

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Drømmer dere mye for tiden? Noe spesielt tema som går igjen?
Jeg sitter å venter på disse berømte fødselsforberedende drømmene, men så langt er det bare mange sprø drømmer, samt en del våte drømmer :o

Bare sprø og våte drømmer her også. Jeg har til og med våknet av egen orgasme to ganger :(
Og jeg hadde ikke lyst på sex en gang før nå i helgen så ganske ironisk og ha sånne drømmer uten lyst når jeg er våken hehe

Bare sprø og våte drømmer her også. Jeg har til og med våknet av egen orgasme to ganger :(
Og jeg hadde ikke lyst på sex en gang før nå i helgen så ganske ironisk og ha sånne drømmer uten lyst når jeg er våken hehe
Drømmene er vel mer pirrende :P ligger jo masse underbevisste følelser og tanker i drømmene våre! Har opplevd EN gang å få orgasme mens jeg drømmer. Glad jeg var alene i senga da :P

Har uhyre merkelige og levende drømmer. Er stressa for tiden, så det går igjen i drømmene dessverre. Skulle gjerne hatt litt strender, sommerfugler osv, men...ikke så heldig enda

Drømmer sinnsykt, alt fra skrekk til morsomheter til oppsigelse, det var rett før jeg sendte sjefen min en melding i natt 04.00 for og spør om jeg hadde fått brev, det var så virkelig.. Husker drømmene som regel den dagen, men så forsvinner de igjen :p

Drømmer sinnsykt, alt fra skrekk til morsomheter til oppsigelse, det var rett før jeg sendte sjefen min en melding i natt 04.00 for og spør om jeg hadde fått brev, det var så virkelig.. Husker drømmene som regel den dagen, men så forsvinner de igjen :p
Det er det jeg synes er skummelt. De er blitt så virkelig at man bruker lang tid på å finne ut hva som er virkelig :P

Jeg drømmer MYE, nesten hver natt. Og det gjør jeg sjeldent ellers. Ulempen er at jeg drømmer mye ekkelt!! :O type at hodet plutselig detter av de jeg er glad i å slikt, eller at jeg blir kidnappet..
Drømmer sjeldent noe BRA og koselig :( kanskje det er et tegn på noe dårlig kommer til å skje?!

Jeg drømmer veldig mye og flere drømmer hver natt. De fleste handler om noe som skjer i hverdagen, men med en ekstrem vri. De er veldig stressende og drømmene er veldig tydelige. Husker godt hva jeg har drømt etterpå. Nesten som feberfantasier :)

Drømmene er vel mer pirrende :p ligger jo masse underbevisste følelser og tanker i drømmene våre! Har opplevd EN gang å få orgasme mens jeg drømmer. Glad jeg var alene i senga da :p

De våte drømmene handler alltid om meg, og mannen min så jeg gjør i alle fall ikke noe galt haha :P :D

De våte drømmene handler alltid om meg, og mannen min så jeg gjør i alle fall ikke noe galt haha :P :D
Ikke sant ;) var redd for at drømmene skulle gå over på andre menn men ser ut til at de holder seg til mannen her også :P så han er jo meget fornøyd kan man si ;)

Jeg drømmer MYE, nesten hver natt. Og det gjør jeg sjeldent ellers. Ulempen er at jeg drømmer mye ekkelt!! :O type at hodet plutselig detter av de jeg er glad i å slikt, eller at jeg blir kidnappet..
Drømmer sjeldent noe BRA og koselig :( kanskje det er et tegn på noe dårlig kommer til å skje?!
Er kanskje underbevisstheten som jobber med alle endingene som foregår? Tror ikke det er et tegn på at noe dårlig skal skje :)

Back
Topp