Drømmer

Syyykt ekkel!
Våknet og det føltes jo helt ekte ut og husker fortsatt følelsen når jeg skulle bøye meg ned og kjenne på baby... Uff! Hater disse drømmene.
Nei slike drømmer er ikke noe å ha :o får håpe det gir seg snart!

Håper jeg også! Roet seg en del i det siste men kommer fortsatt iblant.
Husker enda vi var på hotell og når jeg våknet så jeg bort på gutta og de så rett og slett dø ut. Det var de lengste sekundene i mitt liv!! Viste seg det bare var lyset på rommet heldigvis, men kommer aldri til å glemme den skrekken. Så kjenner håret reiser seg på ryggen når jeg hører om slike drømmer for vet hvilke følelser de vekker. Er helt grusomt :(

Husker ikke så mye av drømmen i natt bortsett fra at det handlet om et fenalår og jeg og noen andre prøvde å stjele et stykke av det. Luuuuurer på om kroppen prøver å si at den savner noe mat jeg :D

Husker enda vi var på hotell og når jeg våknet så jeg bort på gutta og de så rett og slett dø ut. Det var de lengste sekundene i mitt liv!! Viste seg det bare var lyset på rommet heldigvis, men kommer aldri til å glemme den skrekken. Så kjenner håret reiser seg på ryggen når jeg hører om slike drømmer for vet hvilke følelser de vekker. Er helt grusomt :(
Uff, det er så uhyggelig følelse... Litt mer virkelig når det er i virkeligheten. Litt lettere når en våkner fra det sikkert

Uff, det er så uhyggelig følelse... Litt mer virkelig når det er i virkeligheten. Litt lettere når en våkner fra det sikkert
Tenker det blir mye samme panikken for å så måtte summe seg nok til å forstå at det er falsk alarm :P er drømmen virkelig nok tenker jeg skrekken er like stor i de sekundene før man forstår at alt er bra

Drømmer en del, gjerne litt ubehagelige ting, for jeg våkner på natten, husker hva jeg har drømt og sovner igjen med en gang. Så våkner jeg om morgenen, husker ikke hva jeg har drømt lenger, men har gjerne en følelse sittende i kroppen. Jeg VET jeg har drømt noe dårlig, men ikke hva...

Har drømt en del om at mannen er utro og jeg har tatt han på fersken ol. Da våkner jeg som regel opp skikkelig lei meg og forbannet på mannen... Men det er faktisk et par uker siden sist.

Drømte inatt at vi var pp hytte?? Og lille var veldig liten og skulle amme men så nektet lille å gape opp og ikke var det melk der og alt var bare styr. Drømte at vi normalt ammet men ut fra det som skjedde i drømmen virket det nesten som første gang :-P og ikke hadde vi noe annet å gi så var jo kjempe viktig at han fikk ammet...
Våknet opp helt stresset :-P

Mye mareritt for tiden som involverer mannen, barna og babyen. Selv om jeg vet at det bare var en drøm er det grusomt ekkelt og den vonde følelsen sitter i lenge etterpå.

Lurer på om jeg er redd for fulle fødeavdelinger. Drømte her om natten at jeg ble lagt inn pga rier. Mannen kom fra jobb litt etterpå, og like etter kom en bekjent av han og damen in til oss. De skulle også føde, og måtte dele rom med oss. Kom enda et par og. Så 3 fødende på en fødestue!!! Jeg var ikke spesielt happy, fikk full panikk faktisk. :wideyed::(
Fikk se en fødselsforbredende film og så kom det inn en hel haug skoleelever/studenter også. Jadda :hungover::nailbiting:

Har begynt å drømme om fødselen. Drømte her en natt at jeg fikk en jente selv om ul sier det blir gutt

Jeg drømmer sjelden.
Men nylig hadde jeg en dupp på sofaen og da hadde vi fått en kalv inn i huset som tisset og bæsjet i sengen vår...jammen godt at det var en drøm!

Drømmer mye om at mannen er utro og at jeg har tatt han på fersken et par ganger. Så våkner opp og er stresset, irritert og skikkelig sur på mannen :p

Jeg har drømt at det er tvillinger i magen, selv om det er bare en ;) det værste var at jeg var så fornøyd "når jeg fant det ut". For da konkluderte jeg med at jeg ikke trenger å bli gravid igjen og at jeg mest sannsynlig var ferdig med fødsel og svangerskap i uke 38 ;)

Så drømte jeg en natt at jeg så meg i speiler og magen var full av strekkmerker. Måtte sjekke magen når jeg våknet :O

Drømmer så å si ukentlig at samboeren er utro! Forferdelig grusomt hver gang, men blir sykt letta når jeg våkner og ser at alt er bra :p

Drømmer at gubben dør, enten i bilulykke eller at jeg bare våkner en morgen med han liggende død ved siden av meg i senga. Skikkelig ekkelt og utrolig slitsomt, hadde det samme med storebror og det gav seg ikke før han var godt og vell halvåret om ikke nærmere året.

Har også drømt at sambo er utro med en av svigerinnene mine. Forferdelig drøm. Følelsen av panikk når jeg skjønner at han avviser meg selv om jeg bører ganske barn. Ironisk nok er dette det siste han kunne funnet på og i tillegg skal broren gifte seg om få måneder hehe...

Drømte at jeg måtte ringe ambulanse fordi mannen er syk og kan ikke kjøre. Hjeelp hva sier man da:p kan jo ikke akkurat ringe inn og øve! Og så skummelt, plutselig var fødselen i gang midt på natta. Uh. Like greit at jeg ikke drømte mer. Håper dette kommer av redsel for å ikke rekke fram til sykehuset i kombinasjon med mild telefonskrekk:D at ikke jeg er sanndrømt akkurat nå.

I natt drømte jeg at fødselen starta, en veldig vanlig og realistisk start på det hele. Fikk aldri født da, kjedelig...

Last edited:
Back
Topp