Nei slike drømmer er ikke noe å ha får håpe det gir seg snart!Syyykt ekkel!
Våknet og det føltes jo helt ekte ut og husker fortsatt følelsen når jeg skulle bøye meg ned og kjenne på baby... Uff! Hater disse drømmene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei slike drømmer er ikke noe å ha får håpe det gir seg snart!Syyykt ekkel!
Våknet og det føltes jo helt ekte ut og husker fortsatt følelsen når jeg skulle bøye meg ned og kjenne på baby... Uff! Hater disse drømmene.
Håper jeg også! Roet seg en del i det siste men kommer fortsatt iblant.Nei slike drømmer er ikke noe å ha får håpe det gir seg snart!
Husker enda vi var på hotell og når jeg våknet så jeg bort på gutta og de så rett og slett dø ut. Det var de lengste sekundene i mitt liv!! Viste seg det bare var lyset på rommet heldigvis, men kommer aldri til å glemme den skrekken. Så kjenner håret reiser seg på ryggen når jeg hører om slike drømmer for vet hvilke følelser de vekker. Er helt grusomtHåper jeg også! Roet seg en del i det siste men kommer fortsatt iblant.
Uff, det er så uhyggelig følelse... Litt mer virkelig når det er i virkeligheten. Litt lettere når en våkner fra det sikkertHusker enda vi var på hotell og når jeg våknet så jeg bort på gutta og de så rett og slett dø ut. Det var de lengste sekundene i mitt liv!! Viste seg det bare var lyset på rommet heldigvis, men kommer aldri til å glemme den skrekken. Så kjenner håret reiser seg på ryggen når jeg hører om slike drømmer for vet hvilke følelser de vekker. Er helt grusomt
Tenker det blir mye samme panikken for å så måtte summe seg nok til å forstå at det er falsk alarm er drømmen virkelig nok tenker jeg skrekken er like stor i de sekundene før man forstår at alt er braUff, det er så uhyggelig følelse... Litt mer virkelig når det er i virkeligheten. Litt lettere når en våkner fra det sikkert