Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, ingen fødselsforberedende drømmer enda. Men som du sier, en del rare å flere våte noen ganger våkner jeg flauDrømmer dere mye for tiden? Noe spesielt tema som går igjen?
Jeg sitter å venter på disse berømte fødselsforberedende drømmene, men så langt er det bare mange sprø drømmer, samt en del våte drømmer
Haha er så fint jeg ikke er alene mannen bare råflirer når jeg forteller de er jo tross alt stort sett om hanSamme her, ingen fødselsforberedende drømmer enda. Men som du sier, en del rare å flere våte noen ganger våkner jeg flau
Mannen her er borte halve svangerskapet, så jeg velger å ikke si noeHaha er så fint jeg ikke er alene mannen bare råflirer når jeg forteller de er jo tross alt stort sett om han
Sikkert like lurtMannen her er borte halve svangerskapet, så jeg velger å ikke si noe
Ja det hørtes ganske stressende utHaha drømmer er en rar ting jeg drømte noe voldsomt i natt men det var om at jeg hadde glemt svangerskapskontroll, kom til en ny lege, glemt urinprøve, mistet legen på vei inn til undersøkelsesrommet, masse sånt. Stressedrøm.
Haha unnskyld at jeg ler! Vet at i drømmer så er ting intenst men hørtes ganske sprøtt utJa! Jeg var på vannet, det var mørkt og dårlig vær, og jeg fikk ikke start på båten ... fordi jeg ikke hadde fyrstikker
Jeg ler selv! Det er så innmari logisk i drømmen ... selvsagt må man ha fyrstikker for å starte båtmotoren! Skjønner ikke hvorfor man ikke gjennomskuer detJa! Jeg var på vannet, det var mørkt og dårlig vær, og jeg fikk ikke start på båten ... fordi jeg ikke hadde fyrstikker
Blir jo slik i drømmen er det så vanvittig logiskJeg ler selv! Det er så innmari logisk i drømmen ... selvsagt må man ha fyrstikker for å starte båtmotoren! Skjønner ikke hvorfor man ikke gjennomskuer det
Det er kjedelig :/Mye slitsomme drømmer. Utrolig forvirret ofte når jeg våkner. En fæl drøm kan også sitte i kroppen hele dagen... Urgh
ekkel drøm!Drømte inatt at baby døde igjen.
Det var etter fødsel og hjemme, var travel og glemte å mate baby så skulle sambo passe og han hadde trodd at baby var mett så mata ikke, og når jeg skulle passe så trodee jeg han hadde mata... Så mye styr senere så tenkte jeg at merkelig hvor lenge baby skulle sove..så gikk å sjekket så var baby helt kald :-(
For en fæl drøm å våkne av! Våkna med verdens verste følelse og sambo bare lo fordi han blir sjokkert over hvor worst case scenario alle drømmene mine er...
Syyykt ekkel!ekkel drøm!