Drømmer

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Drømmer dere mye for tiden? Noe spesielt tema som går igjen?
Jeg sitter å venter på disse berømte fødselsforberedende drømmene, men så langt er det bare mange sprø drømmer, samt en del våte drømmer :o

Drømmer dere mye for tiden? Noe spesielt tema som går igjen?
Jeg sitter å venter på disse berømte fødselsforberedende drømmene, men så langt er det bare mange sprø drømmer, samt en del våte drømmer :o
Samme her, ingen fødselsforberedende drømmer enda. Men som du sier, en del rare å flere våte :p :o noen ganger våkner jeg flau :p

Samme her, ingen fødselsforberedende drømmer enda. Men som du sier, en del rare å flere våte :p :o noen ganger våkner jeg flau :p
Haha er så fint jeg ikke er alene :P mannen bare råflirer når jeg forteller :P de er jo tross alt stort sett om han ;)

Haha er så fint jeg ikke er alene :P mannen bare råflirer når jeg forteller :P de er jo tross alt stort sett om han ;)
Mannen her er borte halve svangerskapet, så jeg velger å ikke si noe :p

Haha drømmer er en rar ting;) jeg drømte noe voldsomt i natt men det var om at jeg hadde glemt svangerskapskontroll, kom til en ny lege, glemt urinprøve, mistet legen på vei inn til undersøkelsesrommet, masse sånt. Stressedrøm.

Her går det i våte drømmer om mannen min eller kjekke skuespillere :p og drømmer der jeg shopper babyklær eller der babyen er født og jeg ammer :p

Haha drømmer er en rar ting;) jeg drømte noe voldsomt i natt men det var om at jeg hadde glemt svangerskapskontroll, kom til en ny lege, glemt urinprøve, mistet legen på vei inn til undersøkelsesrommet, masse sånt. Stressedrøm.
Ja det hørtes ganske stressende ut :o

Har alltid hatt mye rare drømmer, men de blir gjerne enda rarere og sykere, og ikke minst mer virkelige når jeg er gravid. I natt barberte jeg av meg alt håret, og var så superfornøyd, det var SÅ digg! Blei litt skuffa da jeg våkna. Ellers er det lite fødsel, mest at baby er født eller noe sånt. At jeg glemmer babyen, at det er ei jente (vi veit ikke kjønn), at jeg ammer, etc.

Litt gøy men ofte også ganske slitsomt med disse drømmene, våkner jo fullstendig utslitt innimellom :-p

Ja! Jeg var på vannet, det var mørkt og dårlig vær, og jeg fikk ikke start på båten ... fordi jeg ikke hadde fyrstikker o_O
Haha unnskyld at jeg ler! Vet at i drømmer så er ting intenst men hørtes ganske sprøtt ut :P

Ja! Jeg var på vannet, det var mørkt og dårlig vær, og jeg fikk ikke start på båten ... fordi jeg ikke hadde fyrstikker o_O
Jeg ler selv! Det er så innmari logisk i drømmen ... selvsagt må man ha fyrstikker for å starte båtmotoren! Skjønner ikke hvorfor man ikke gjennomskuer det :joyful:

I natt drømte jeg om at jeg røyka(slutta med både snus og røyk rett før positiv test) og jeg syntes det var greit så lenge jeg holdt meg til en viss mengde om dagen:eek: ble skikkelig skuffet over meg selv bare av at jeg kunne drømme noe sånt, da jeg er helt imot sånt i svangerskapet.

Mye slitsomme drømmer. Utrolig forvirret ofte når jeg våkner. En fæl drøm kan også sitte i kroppen hele dagen... Urgh

Jeg ler selv! Det er så innmari logisk i drømmen ... selvsagt må man ha fyrstikker for å starte båtmotoren! Skjønner ikke hvorfor man ikke gjennomskuer det :joyful:
Blir jo slik :P i drømmen er det så vanvittig logisk :P

Jeg drømmer av og til at jeg drikker alkohol mens jeg er gravid. Det virker så virkelig at jeg våkner med verdens dårligste samvittighet etterpå!

Drømte inatt at baby døde igjen.
Det var etter fødsel og hjemme, var travel og glemte å mate baby så skulle sambo passe og han hadde trodd at baby var mett så mata ikke, og når jeg skulle passe så trodee jeg han hadde mata... Så mye styr senere så tenkte jeg at merkelig hvor lenge baby skulle sove..så gikk å sjekket så var baby helt kald :-(

For en fæl drøm å våkne av! Våkna med verdens verste følelse og sambo bare lo fordi han blir sjokkert over hvor worst case scenario alle drømmene mine er...

Drømte inatt at baby døde igjen.
Det var etter fødsel og hjemme, var travel og glemte å mate baby så skulle sambo passe og han hadde trodd at baby var mett så mata ikke, og når jeg skulle passe så trodee jeg han hadde mata... Så mye styr senere så tenkte jeg at merkelig hvor lenge baby skulle sove..så gikk å sjekket så var baby helt kald :-(

For en fæl drøm å våkne av! Våkna med verdens verste følelse og sambo bare lo fordi han blir sjokkert over hvor worst case scenario alle drømmene mine er...
:o ekkel drøm!

Back
Topp