Drømmer..

StineH

Elsker forumet
De 3-4 siste nettene har jeg sovet helt forferdelig dårlig. Har livaktige drømmer/mareritt som ikke ligner grisen, og det virker som om jeg bare såvidt sover for jeg våknet av den minste lyd og natten virker evig lang...

Har "sovet" i 8 timer nå og er helt utslitt.. Noen som har noen gode råd? Eller i det minste kan trøste meg med at jeg ikke er alene?

Sliiiten!!
 
De 3-4 siste nettene har jeg sovet helt forferdelig dårlig. Har livaktige drømmer/mareritt som ikke ligner grisen, og det virker som om jeg bare såvidt sover for jeg våknet av den minste lyd og natten virker evig lang...

Har "sovet" i 8 timer nå og er helt utslitt.. Noen som har noen gode råd? Eller i det minste kan trøste meg med at jeg ikke er alene?

Sliiiten!!
Har dessverre ingen råd, men du er ikke alene. Det drømmes. Sto opp for å gå på do i natt, og trodde ganske lenge at deler av drømmen hadde skjedd. Veldig slitsomt! Men jeg drømmer ganske mye gøy også da:p
 
Har dessverre ingen råd, men du er ikke alene. Det drømmes. Sto opp for å gå på do i natt, og trodde ganske lenge at deler av drømmen hadde skjedd. Veldig slitsomt! Men jeg drømmer ganske mye gøy også da:p
Godt å ikke være alene - føler at jeg er i ferd med å miste vettet til tider..
Jeg er en drømmer til vanlig, så er vant til livaktige og kjekke drømmer, men nå de siste dagene har det vært helt ekstremt og veldig tett opptil marerittaktig. PUH!
 
Ja kjære deg <3 husker du da jeg ble gravid? Første tegnet var drømmer haha! Drømmer enda, i natt spilte jeg fotball med drake, HAHA! Det blir bedre etterhvert <3
 
Ja kjære deg <3 husker du da jeg ble gravid? Første tegnet var drømmer haha! Drømmer enda, i natt spilte jeg fotball med drake, HAHA! Det blir bedre etterhvert <3
Jaa! Det er bare så utrolig slitsomt! Våkner jo å føler at jeg har løpt en maraton -,- :p
Jeg husker også fra sist at det ble bedre etterhvert, men husker jeg hadde noen riiiimlig drøye drømmer da også. Blant annet om en gigantisk edderkopp...
 
Det drømmes her også! Jeg drømte ekstra livaktig og mye også mine to forrige graviditeter, spesielt med nr 1.
Fryktelig slitsomt!
I natt er vel den første natten på en uke hvor jeg faktisk bare har drømt såvidt over gjennomsnittet intenst.. Muligens fordi jeg har vært så sliten at jeg ikke har sovet, men vært i en mer komalignende tilstand.. :p
 
Back
Topp