Drømmer

Astrid 92

Glad i forumet
Fleire som drømmer dei rareste ting no? :-/ Har drømt to dager på rad at eg skal føde og han er alt for liten! Men det går som oftest veldig bra, håper det ikkje skjer før han er klar til å ta verden med storm :)

Løp rundt kl 12.30 på julaften og skulle kjøpe alle julepresangene mine. Det drømte jeg i helgen....

Drømte forrige natta at samboeren slo i hjel svigermor... :wideyed:

Har drømt et par ganger at sambo ikke hadde følelser for meg lengre og at jeg måtte føde alene,våkna av at jeg gråt:O

drømte en veldig livlig drøm om at jeg fødet sånn helt plutselig.. Høres kanskje fælt ut, men drømte at jeg måtte holde alt inne mens jeg SPRANG til jordmødrene å ropte hjeelp jeg føder!! Hahaha, så kjente jeg hode til babyen.. Det føltes så ekte:p Og så ville jeg ikke føde før samboeren min kom:p Håper ikke fødselen blir sånn i virkeligheta:p

Vi så noe på TV om pirater og handelsskip, så i natt drømte jeg at jeg var fanget på en seilskute med pirater, samtidig som jeg forsøkte å finne ut hvilken barnevogn som egnet seg best. :rolleyes: Tre eller fire hjul, svingbare hjul eller faste, teleskophåndtak eller med knekk, farge. Og hvilken barnevogn vil være mest stødig ombord i skipet? :confused: Jeg var helt forvirret da jeg våknet hvert fall. Det har vært mye sånne drømmer i det siste, veldig ofte relatert til det siste jeg gjorde før jeg la meg og svangerskapet (noe jeg har sett på TV, samtaletema med mannen før leggetid osv.)

Og noen drømmer egner seg best for skjult forum. Eller ikke for forum i det heletatt....

:wtf

:scared007

Eg klarte vist å krasje 3 biler i natt! Sku bare rydde ut av den ene så begynte den å trille, og for gjennom en låve og ut på andre sida med mi gravide vennine inni og meg!va ca 15 meter rett ned i snø dynge på andre sida. Men begge klarte seg veldig bra ;-) så skjedde det samme med bare at den tok med seg en bil på veien, men heldig vis va vi smarte nokk te å gå ut! Mamma klarte til å med å knekke av en spake i bilen som ho trudde va handbrekket (nyere bil)! Skal ikkje tulle med glatte veger!

Drømte at jeg gikk inn på kjøkkenet og skulle vise min mor hvordan magen ser ut når mini inni der beveger seg. Plutselig graver babyen hull i siden på magen og begynner å komme ut. Jeg prøvde å si til babyjenta (vi venter en gutt da...) at det var nok best å være der inne litt til, det var litt tidlig å komme ut nå. Men hun kom bare litt mer ut av det. Min mor kunne da fortelle at det var dette som het "vannfødsel" og at det skjedde noen ganger. Så vi ble enig om at det sikkert ikke var noe god idé å putte henne tilbake i hullet sitt, så jeg tok henne helt ut og vi kom frem til at det sikkert var best å ringe sykehuset å fortelle hva som hadde skjedd. Jenta bæsjer på seg og vi må gå å stelle henne og ta på bleie, noe vi ikke hadde siden det var for tidlig fødsel. Drømmen slutter med at min bror (som har sittet å sett på tv gjennom hele seansen) klager over at det lukter vondt av oss

Drømte at jeg skulle handle babyklær, fant ei kjempefin bukse med rosa blonder som jeg bare måtte kjøpe, men det var så vanskelig å finne størrelsen på den. Leta og leta etter størrelsen. Plutselig sto jeg med babyen i armene mine, men hun var ikke en baby, men ei dukke. Og siden dukken ikke var en baby likevel så satte jeg henne i ei hylle og gikk ut av butikken:wideyed:

:happy119Drømmer myyye rart for tiden ja, drømte at han ble født med altfor lite hode i forhold til kroppen og hadde kjempe skeiv nese :-P drømt at vannet plutselig går mens jeg er på butikken og han kommer og er kjempe mega stor :-P mye rart

I natt drømte jeg at jeg var på et eller annet stort badeland (ikke gravid), løpende i trapper og tok masse sklier og hopp sammen med Doug og Deacon fra tv-serien kongen av queens mildt sagt sliten når jeg stod opp, av både latter og løping :)

Drømte at lillegutt kom ut og var jente! Ble helt i fra meg, og måtte skikkelig jobbe m meg selv!

Jeg er veldig sikker på at d er gutt, og synes vel i forkant d skulle bli rart å få en gutt... Har en jente fra før, har klær t d og storesøster ønsket seg virkelig en lillesøster.. Så nå er jeg tydeligvis veldig klar for at d er en gutt som kommer!!:):)

Back
Topp