Drømmer..

Ullvott

Elsker forumet
Ja, da har jeg kommet i drømmefasen (akkurat slik jeg gjorde sist:p) Husker merkelig tydelig drømmene jeg har om natta. Og slik som sist drømte jeg i natt at jeg kunne åpne magen ta ut ungen og se at han hadde det bra. Legen sjekket pust og puls på en søt liten sovende baby. Og sa at alt så fint ut, så det var bare å legge babyen tilbake inn i magen. Jeg brettet opp magen igjen og puttet han inn. Veldig fornøyd :p Hahaha!!!

Ja, da har jeg kommet i drømmefasen (akkurat slik jeg gjorde sist:p) Husker merkelig tydelig drømmene jeg har om natta. Og slik som sist drømte jeg i natt at jeg kunne åpne magen ta ut ungen og se at han hadde det bra. Legen sjekket pust og puls på en søt liten sovende baby. Og sa at alt så fint ut, så det var bare å legge babyen tilbake inn i magen. Jeg brettet opp magen igjen og puttet han inn. Veldig fornøyd :p Hahaha!!!

Hahaha :-D
Jeg drømmer mye i starten av svangerskapet jeg! Og det meste egner seg ikke på trykk!! ;-)

Haha jeg har også drømt mye rart, som at jeg hadde født ungen uten å ha smerter eller at jeg opplevde selve fødselsforløpet den bare spratt ut uten problem, verken noe søl eller rot heller :p

Hahahah fantastisk :D

Drømte at jeg var en eller annen plass alene, så kom samboeren min og sa vi hadde fått babyen. jeg kjente at jeg hadde bandasje der de skar sist ved keisersnittet, så da hadde det visst blitt keisersnitt igjen. "Ja men da må vi dra på sykehuset å se han da", sa jeg. Ikke fått med meg dette før jeg kjente bandasjen. Herlighet, er det mulig å drømme så rart..! ☺️

Hehe ja det er utrolig hvor mye rart man skal drømme!:) jeg driver å drømmer at jeg har fått barn med noen andre enn samboeren min og slik, våkner opp med panikk og dårlig samvittighet! Haha off :D

Jeg drømte at jeg var i gang med å presse, men så kom bare navlestrengen! Var på vei til å våkne, så litt i halveis våken tilstand kjente jeg febrilsk etter om det var vått i senga pga trodde vannet var gått + kjente etter navlestrengen. Og jeg må nok ha pustet tungt gjennom det, for mannen trodde jeg hadde hatt en langt hyggeligere drøm.. ;) :p Haha!

Hahaha så gøy å lese :D
Siste drøm jeg hadde som jeg husker var at jeg fødte, å ut kom en jente (venter gutt) å jeg ble såå lei meg for alt jeg hadde av klær å utstyr var i guttefarger :p
å plutselig ble babyen en hund.. :o

Hahaha så gøy å lese :D
Siste drøm jeg hadde som jeg husker var at jeg fødte, å ut kom en jente (venter gutt) å jeg ble såå lei meg for alt jeg hadde av klær å utstyr var i guttefarger :p
å plutselig ble babyen en hund.. :o
Hehe. Har også drømt at jeg fødte kattunger, og en annen gang en geitekilling :D

Jeg drømte en natt for et par mnd siden at jeg absolutt skulle ha sex med en tidligere elsker, altså ikke barnefaren, og han var litt nølende. Så jeg ble helt desperat etter å få han! Helt absurd :-P Var såvidt jeg husker ikke gravid i drømmen... Og han er absolutt ikke en fyr jeg ville ha byttet bort samboeren med, har vært med min kjære i over 6 år og dette er det andre barnet vårt ;-)
Har ikke fortalt sambo om drømmen da... Vet ikke om jeg hadde ønsket å vite det om det var han som drømte om andre!! Og bare sånn på toppen av det hele så har jeg null sexlyst i svangerskapene mine...... Tydeligvis bare i drømmene :-P

Back
Topp