Drømmer!

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Flere enn meg som har begynt å drømme vanvittig mye? Den siste uka er det ikke en natt jeg ikke har drømt noe, og flertallet av drømmene er teite, triste, idiotiske drømmer som tar fra meg søvnen.. Hadde det bare vært et flertall av koselige drømmer hadde det vært null stress..

Jeg drømmer helt vilt, men det gjør jeg alltid :D Jeg drømmer ekstra mye hvis jeg er litt sulten eller kvalm eller har vondt i magen, noe jeg har ekstra mye nå siden jeg er gravid, og derfor drømmer jeg enda mer nå for tiden.... ofte mareritt... veldig slitsomt ;)

Det kan jeg skrive under på!!!!! Syke, syke drømmer :-( Er helt utslitt om morgenen. Var sånn sist jeg var gravid også.

Ja drømmer veldig mye og kjempe rare ting! Drømte i natt at min mor fortalte meg at min far ikke var min biologiske far og at jeg og mine brødre deltok i en rally konkurranse og vant. Kjære vene helt merkelig!:eek:

Drømmer mye merkelig for tiden, til og med hvis jeg bare dubber på sofaen:-)

Fortalte gungen om drømmen jæ hadde inatt. Han var meget imponert over hvor fantasifull jæ var og over hvor mye jæ huska

Godt jeg ikke er alene om drømmingen:-) samboern bare ler av meg:-p

Drømte i natt at jeg var usikker på om samboer var far til barnet eller ikke fordi jeg ikke var sikker på om jeg hadde vært utro eller ikke :P

I natt drømte jeg at vi venta trillinger :p var ganske letta når jeg våkna og innså at det kun var en drøm og at vi var på UL forrige uke der vi fikk bekrefta ett foster :p

Jeg drømmer veldig mye når jeg er gravid og mest fæle mareritt. Veldig slitsomt. Sover i 2-4 timer før jeg våkner og får ikke sove igjen for jeg er redd for å komme tilbake til drømmen :/

For en stund siden fortalte svigerinnen min at hun hadde hatt så mange mareritt i det siste, og det første jeg tenkte var at hun sikkert var gravid, og det stemte ;)

Æsj ja... Mange drømmer som føles virkelige, grusomt...

Back
Topp