Drømmer

Qvini

Glad i forumet
Hehe etter å ha lest litt om at dere jenter hadde så mye drømmer så tenkte jeg å har dere?? Hehe for det hadde ikke jeg! Men man kan trygt si at de har komt nå! Jeg har hatt mafiaen etter meg, vært i en eller annen form for krig, vært i et spåkelse hus, og rømt fra en serie morder!! Å drømmene er så bisarre og rare!! Jaja sånn er det vel nok engang!

Jeg drømmer akkurat som deg!! Masse elendighet/kriging og skumle/bisarre ting som skjer hver eneste natt :P Hahaha

Jeg har begynt å drømme at jeg mister tenna mine igjen!! Akkurat som forrige svangerskap! Drømte om de j**** tenna i maaange uker :/

Nattens drøm var sær..Kjørte semitrailer med henger superkjapt gjennom en by, fordi jeg måtte rekke et skuespill..

Har forøvrig mange sånne elendige drømmer jeg også, det går igjen at jeg må redde søsteren min fra diverse ting, og jeg våkner alltid når det skal være en "happy ending".

Har drømt hver eneste natt nå de siste ukene...
Drømmer jo så mye sykt. :p
Både helt ok ting, og ting som er, unnskyld språket, jævlige. :/

Dagen før jeg tok positiv test drømte jeg faktisk at jeg fikk positiv graviditetstest, og at når at jeg ristet på testen forsvant strekene :p merkelig.

Off ja drømmer så mye at jeg ikke sover skikkelig om nettene for tiden. :/ :p Men det går seg vel til etter hvert :)

I natt drømte jeg at jeg ikke rakk frem til sykehuset når jeg skulle føde. Aner ikke hvor jeg var hen når jeg bare måtte legge meg ned for å presse, men gulvet var det samme fæle grønne teppet som i den leiligheten vi pusser opp nå:p:D

Ikke så mye ekle drømmer, bare veldig merkelige. I natt prøvde jeg å snike meg inn i en festning av alle ting.

Natten før der var tydelig preget av at jeg er usikker på om vi vil se noe på ul i morgen - drømte om hverandre at vi fikk se bankende hjerte og at jeg burde avbestille for heller å be om å måle hcg ><

Inatt drømte jeg at 2 svære menn kom bort til meg og sa at vi skulle ha oss, og at jeg ble livredd! :P så skulle jeg ta med vesken min som hang på en stol og løpe til bussen, men på veien skjønte jeg at det ikke var min veske. Men oppi der lå både min veske og mange andre vesker, lommebøker og dagbøker. Så jeg gav dem til politiet, og det ble jeg arrestert siden det var mine fingeravtrykk på alt!

Sov med andre ord ganske urolig inatt :P

Drømte i går natt at jeg hadde født, men ungen var kjempe liten. Jeg tulla den inn i papir og ammet den, etterhvert viste det seg at det var en liten kattunge ettersom den fikk mer hår når den vokste.. Aii.. En veldig sær drøm.. :)

Haha jeg drømmer også en del rare ting nå. Mye gangster ting og skikkelig action greier :p

Back
Topp