Drømmer

Lykkegravid

Betatt av forumet
Jeg har drømt om fødsel de siste tre nettene. Og i drømmen husker jeg aldri hvordan fødselen var etterpå. Så nå kjenner jeg at jeg har helt panikk for at jeg ikke skal huske fødselen min :p mannen min drømte også i natt om at lille jenta vår kom. Kanskje det er et tegn på at fødsel nærmer seg :D termin 4 februar men håper virkelig hun kommer før.

Jeg. Hadde og en lignende drøm men husket ikke dag og klokkeslett skjedde i drømmen utenfor sykehus xD

Har drømt fleire gongar at da e snøkaos om natto når eg ska fø, me kjeme oss ingen vei med bilen ( bur på bondelandet med smale veiar) og ende med å måtta ta traktoren te sjukehuset ( ca 50 min)!!! :P Får ikkje håpa da skjer!!!!;)

Jeg drømmer ikke så mye om fødsel lenger. Men jeg drømmer masse om at jeg har født, og at jeg bare venter på at jeg skal få han sånn at jeg kan få amme, skifte bleie og etc. Men våkner alltid før jeg ser han. Ser aldri ansiktet. Drømmer også ofte at han holder rundt fingeren min gjennom magen min på en måte haha! Høres skikkelig ekkelt ut, men det er veldig koselig i drømmen :p :)

Jeg drømte også at jeg fikk lille jenta vår her for noen netter siden.. Drømte at hun var bittebitteliten og måtte ligge i kuvøse. Så ble hun trillet bort, og etterpå var det plutselig ingen som visste hvor hun var, så jeg fikk aldri se henne igjen :(

Jeg drømte også at jeg fikk lille jenta vår her for noen netter siden.. Drømte at hun var bittebitteliten og måtte ligge i kuvøse. Så ble hun trillet bort, og etterpå var det plutselig ingen som visste hvor hun var, så jeg fikk aldri se henne igjen :(

Neimen uff da! Vonde drømmer altså....

Back
Topp