Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen Merker at underbevisstheten jobber hardt Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer
Flere som drømmer mye om dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes- blir gal! Tror jeg lå ganske lenge "våken" i søvne og var irritert på mannen min for noe jeg hadde drømt. Og om mennesker jeg ikke har noe med lengre i hverdagen, utrolig slitomt!Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen Merker at underbevisstheten jobber hardt Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer
Samme her..Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen Merker at underbevisstheten jobber hardt Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer
For meg så hjelper det og ikke tenke så mye på det.Drømmer sykt mye rart våkner jeg etter en drøm og sovner igjen så drømmer jeg en ny drøm, pleier ikke gjøre det huff sliter med perioder med paralyse drømmer, håper virkelig ikke jeg får det nå! Det er så fælt også er det en god stund siden sist jeg hadde det så det er typisk det skal komme en periode nå