Drømmer

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen :o Merker at underbevisstheten jobber hardt :p Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer :p

Flere som drømmer mye om dagen?

Jeg gjør.. Våkner hver natt av det og sliter med å sove igjen.. Og så mye rare drømmer.. :)

Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen :eek: Merker at underbevisstheten jobber hardt :p Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer :p

Oh yes- blir gal! Tror jeg lå ganske lenge "våken" i søvne og var irritert på mannen min for noe jeg hadde drømt. Og om mennesker jeg ikke har noe med lengre i hverdagen, utrolig slitomt! :eek:

Å samme her! Drømmer masse forskjellig! Slitsomt ;)

Jeg drømmer så utrolig mye og rart om dagen :o Merker at underbevisstheten jobber hardt :p Våkner ofte tidlig på morgene av rare drømmer :p

Samme her..
Men sliter med lucide og paralyse drømmer fra før så blir ikke noe bedre nå nei :p Litt mer svangerskaps relaterte kanskje.

Drømmer sykt mye rart :P våkner jeg etter en drøm og sovner igjen så drømmer jeg en ny drøm, pleier ikke gjøre det :P huff sliter med perioder med paralyse drømmer, håper virkelig ikke jeg får det nå! Det er så fælt :( også er det en god stund siden sist jeg hadde det så det er typisk det skal komme en periode nå :P

Drømmer sykt mye rart :P våkner jeg etter en drøm og sovner igjen så drømmer jeg en ny drøm, pleier ikke gjøre det :P huff sliter med perioder med paralyse drømmer, håper virkelig ikke jeg får det nå! Det er så fælt :( også er det en god stund siden sist jeg hadde det så det er typisk det skal komme en periode nå :P
For meg så hjelper det og ikke tenke så mye på det.
Ikke stresse.
Ikke stresse med at jeg ikke skal få det ihvertfall..
Sover med lys eller lyd på jeg da :)
Også skifter jeg ofte plass/vei i senga.

Samme her:( drømte at noen presset inn magen min og våknet av at det gjorde kjempe vondt!!

Jepp! Jeg drømmer mye ellers også, men nå har det tatt helt av. Helt utslitt når jeg våkner iblant :D

Back
Topp