Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 4 Sep 2014 #1 I natt hadde jeg helt sykt livlig drøm. Våknet faktisk av den. Når jeg sovnet så startet den på igjen.
I natt hadde jeg helt sykt livlig drøm. Våknet faktisk av den. Når jeg sovnet så startet den på igjen.
lillemarihøne Forelsket i forumet 4 Sep 2014 #2 Håper det var en fin drøm da Jeg drømmer nesten vær natt nå. Bare skikkelig teite drømmer egentlig uten noe som helst sammenheng ; p Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Håper det var en fin drøm da Jeg drømmer nesten vær natt nå. Bare skikkelig teite drømmer egentlig uten noe som helst sammenheng ; p Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 4 Sep 2014 #3 lillemarihøne skrev: Håper det var en fin drøm da Jeg drømmer nesten vær natt nå. Bare skikkelig teite drømmer egentlig uten noe som helst sammenheng ; p Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Den var ganske kjip. husker jo det var mye drømming sist svangerskap også.
lillemarihøne skrev: Håper det var en fin drøm da Jeg drømmer nesten vær natt nå. Bare skikkelig teite drømmer egentlig uten noe som helst sammenheng ; p Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Den var ganske kjip. husker jo det var mye drømming sist svangerskap også.