Drømmer

Lykkegravid

Betatt av forumet
Er i dag 18+3 på vei. Har kjent spark men ikke hver dag. Den siste uken har jeg drømt hver natt at den lille sparker masse inni magen. Noen som tror dette kan være sanndrømming? At den lille kanskje er veldig aktiv når jeg sover :p

Sent from my iPhone using BV Forum

De pleier å være aktive når man sover så godt mulig du kjente det mens du var i drømmeland :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Jeg drømte noe helt sinnsykt i natt. Tror ikke jeg sov mer enn en time tilsammen! Ene drømmen var så virkelig! Drømte at baby sparka så hardt at vi så hele foten stikke ut av magen, samme med hånden! Kjempe ekkelt, men det var visst helt vanlig for oss i drømmen :P

Kan være at lille rørte mye på seg og at underbevisstheten din plukket det opp mens du sov :)

Her er det full rulle når jeg har lagt meg, spesielt om jeg ligger på ryggen :)

Jeg drømte noe helt sinnsykt i natt. Tror ikke jeg sov mer enn en time tilsammen! Ene drømmen var så virkelig! Drømte at baby sparka så hardt at vi så hele foten stikke ut av magen, samme med hånden! Kjempe ekkelt, men det var visst helt vanlig for oss i drømmen :P
Jeg drømte også i natt at hele foten "kom ut" :p snålt!!:)

Nyttårslykke<3

Ja, kanskje det var spark :)

Storesøster var helt ekstrem til å sparke på natta, så jeg sov utrolig lite fra uke 30

06.01.2015 <3

En gang drømte jeg om at jeg hadde en mørkhåret datter som var født i april. Min eldste datter er født i september og er helt lys i håret. Denne gangen får vi en gutt i januar. Mulig mitt 3.barn blir ei jente født i april? Året fikk jeg ikke vite, så får vente å se :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Back
Topp