Drømmer

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg drømmer veldig mye om alkohol og røyk for tiden, det har pågått i kanskje en mnd. Det føles nesten som abstinenser.., jeg drakk ikke mye før jeg ble gravid, men jeg skulle så ønske jeg kunne tatt meg et glass vin og en røyk! Våkner frustrert hver dag.. Noen andre?

Sent from my iPad using BV Forum

Har drømt om vin og spekemat :p tror jeg får mer lyst på bare fordi jeg ikke kan:p har aldri pleid å spise mye spekemat, og drakk veldig sjeldent før jeg ble gravid..

Drømmer om vin gjør jeg selv i våken tilstand :P Hahaha.

Tenker på øl og spekemat nesten daglig. Men det er kanskje fordi jeg ser det daglig i kjøleskapet. :P Er veldig glad i spekemat, men drakk veldig sjelden før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist eg gikk gravid var vi i barnedåp. Det var nattverd, og eg gikk fram uten å tenke særlig over det. Men du og du!! Da vi gikk ned igjen og neste pulje gikk opp vurderte eg å gå en gang til bare å få meir altervin!!

Jeg har det sånn med spekemat. Jeg sluttet å snuse da jeg fant ut at jeg var gravid, og jeg elsker rødvin, men verken vin eller snus frister i det hele tatt nå. Det eneste jeg tenker på er spekemat. Jeg sliter med å få i meg mat, for det absolutt eneste som frister er spekemat.. Helt sprøtto_O

Back
Topp