Drømmer

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Man drømmer jo gjerne litt rare ting om dagen! Noen som vil dele sine? :)

-Taster fra appen-

Hahaha.... Har mange SYYKE drømmer!!! :p

I natt drømte jeg at jeg var med i en pakt og måtte utføre masse rare oppdrag. Hadde "kontor" eller møtested i leiligheta til broren til samboeren min, men ingen kjente som var med meg... Ett av oppdraga var at jeg måtte snike meg inn i et bebodd hus mitt på natta, komme meg opp på loftet for å hente en spesiell ting som var "lagt fram" til meg av pakten jeg var med i, måtte bevise at jeg turte og kunne leve litt på kanten.... Hadde flere slike rare oppdrag ila natta ;)

Bra det ikke bare er meg. I natt byttet jeg ut mannen min to ganger. Ikke noe seksuelt altså, det bare passet bedre med nye menn.. he he. I tillegg kjøpte vi et nydelig hus i vannkanten. Litt dumt at vi måtte svømme ut til huset... langt og kaldt var det og..
har ingen planer om å bytte ut mannen, men nytt hus hadde kanskje vært noe:)

Jeg drømte at utgangsdøra mi stod på gløtt halv ett i natt. Skikkelig ekkelt! Og veldig virkelig! Det er vel det eneste jeg har merket forskjell på, drømmene mine er veldig realistiske. Jeg stod og kikket etter skoa til mannen min, men han jobbet natta eller noe i drømmen, var ikke hjemme iallefall, også hadde det vært noen i huset mitt!

Drømmene min er.. klarere enn før. Litt som om jeg har fått HD-drømmer liksom :P

Natten før jeg tok den første testen drømte jeg 3 drømmer om 3 forskjellige positive tester,,,,
Kvelden dagen etter kom jeg på denne drømmen.. Fortalte det til venninna mi.. Å da sier til meg .. "Jammen det stemmer jo det,, du tok jo 3 tester. En på morningen, en på ettermiddagen og en på kvelden..

I natt har j hatt den kjente ekle drømmen om at noen skal ta meg. Jeg løper og løper men det går ikke framover... Våknet i d "det" var på vei til å kvele meg...

Haha, åh ja! I natt drømte jeg at jeg tok gravidtest som skulle si HVOR MANGE barn jeg hadde i magen.
Svaret var tydelig:

GRAVID
To til tre - flerlinger.

Da jeg var gravid med datteren min drømte jeg ofte at jeg fødet katter. Grusomt! :P

Haha, åh ja! I natt drømte jeg at jeg tok gravidtest som skulle si HVOR MANGE barn jeg hadde i magen.
Svaret var tydelig:

GRAVID
To til tre - flerlinger.

Da jeg var gravid med datteren min drømte jeg ofte at jeg fødet katter. Grusomt! :P

I november 2010 forumet var det også ei som stadig drømte det:-P

I natt har j hatt den kjente ekle drømmen om at noen skal ta meg. Jeg løper og løper men det går ikke framover... Våknet i d "det" var på vei til å kvele meg...
Æsj det er ekkelt..!

I natt drømte jeg at jeg fødte to- tre mnd for tidlig. Datteren min ble blind på det ene øyet, og ellers fikk jeg utrolig dårlig oppfølging på sykehuset. Ble sendt hjem samme dag :P

-Taster fra appen-

Drømte at noen brøyt deg inn i huset i natt, når jeg våkna lå jeg ekstra stille for å høre om det var noen her......

Drømte at jeg var på tur med noen venner, vi var på besøk i en pitteliten leilighet i øverste etg. Vi er på kjøkkenet når jeg kjenner at jeg må tisse, skikkelig tisse. Jeg er høygravid og vagger meg til badet som er OPPTATT :O er alt for tungt å gå ut i nøden, så da går jeg inn på kjøkkenet, tar ut ei vaskebøtte som jeg setter meg på foran alle de andre... Tisser bøtta halvfull...

Jaddaaaa.... Må man så må man?? :P ;)

Back
Topp