Drømmer

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg pleier å drømme veldig mye rart mår jeg er gravid. Har ikke drømt så mye rart denne gangen, men de to andre gangene var det mye. Hadde ofte mareritt om at jeg hadde fått drukket alkohol, spist spekemat og lignende. Stressende og rare drømmer.

I natt drømte jeg st jeg blødde. Våknet kjempelei meg, og løp på badet. Heldigvis ingenting.

Noen andre som drømmer annerledes denne tida?

Æ drømme masse om folk i rundt mæ som e gravid...har spurt 2 stk no om dæm e gravid etter å ha drømt det, å det va dæm :) Drømme at æ e i krig innimellom,med sverd å maskingevær :D

Jeg drømmer mye rart vanligvis, men nå er det enda værre!! Mest sånne kaos- og stressedrømmer :( Helt utslitt når jeg våkner om morgenen... O.o

Jeg og drømte at jeg drakk masse alkohol! Hadde flere hyller med sprit... Ble helt fortvila da jeg våkna.. Hehe.. Heldigvis bare en drøm!

Jeg drømte en gang at jeg fikk en skjeggete baby. Og jeg drømte ofte at jeg fødte i bisarre situasjoner.under bankran og lignende!

Drømmer ofte at jeg sårer kjæresten eller at han dør/forsvinner/blir skadet. Er helt forferdelig og våkner stadig vekk gråtende. Huff, alt man skal drømme :P

Har veldig seksuelle drømmer for tiden...

Drømmer ofte at jeg sprekker med snusen, men tror det har mer med at jeg har sluttet å gjøre enn at jeg er gravid. I fjor sluttet jeg å spise sjokolade for en periode og da drømte jeg ofte at jeg sprakk :-)

Back
Topp