Drømmer

B.L.

Betatt av forumet
I natt drømte jeg at vi var på ul og fikk vite at vi venter trillinger. Var helt svett da jeg våknet :p Begynner å bli alvorlig redd for at det skal være flere enn 1 denne gangen også nå :confused: Flere som drømmer mye rart? Jeg har aldri så sære drømmer som når jeg er gravid.

Jeg drømte mye rart i natt. Drømte bl.a at sambo var utro med Brooke fra one tree hill :P

Jeg har ikke fått positiv test enda, men kan fortelle deg at forrige gang jeg var gravid så drømte jeg at jeg fødte mora mi:P Det er noe av det verste jeg har opplevd. HAHAHA...
Du skal nok se at det bare er en drøm, men hvis det hadde vært tre, så hadde det ikke vært noe å gjøre med heller:P Man kan drømme mye rart når man er gravid, ja:P

Jeg har ikke fått positiv test enda, men kan fortelle deg at forrige gang jeg var gravid så drømte jeg at jeg fødte mora mi:p Det er noe av det verste jeg har opplevd. HAHAHA...
Du skal nok se at det bare er en drøm, men hvis det hadde vært tre, så hadde det ikke vært noe å gjøre med heller:p Man kan drømme mye rart når man er gravid, ja:p
Hehe, hørtes ut som en sær drøm :P :laughing002
Håper ikke jeg blir å drømme no slikt:P

Haha! Mange artige drømmer. Sist jeg var gravid drømte jeg at jeg fikk tvillinger, trillinger og firlinger. Jeg fødte også en sau og en gammel skallet mann. Våknet stadig svett og forkavet :-p

Kan ikke huske sist jeg drømte, før jeg hadde en drøm i natt. Eller mareritt. Drømte at jeg ble dratt inn i et ran.

Mannen min hadde våknet av at jeg skrek "ikke skyt meg, ikke skyt barna"! Da ristet han meg våken :-p Fælt å våkne av ekle drømmer :-/

Du er ikke den eneste med rare drømmer:-) jeg drømte her en natt at jeg skulle føde en ku:-S

Jeg drømte mye rart i natt. Drømte bl.a at sambo var utro med Brooke fra one tree hill :P
Om min sambo hadde vært det så hadde jeg joina de :p haha

Drømte inatt at jeg hadde trilling gutter på 3 år. Prøvde på ei jente også :p haha jeg som bare vil ha max 1-2 barn. Men i deømmen så hadde det ikke noe å si siden barna var så hærlige.

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Så mye rart dere har født da ;) Jeg har aldri før drømt at jeg har vært hverken gravid eller født noe. Mine drømmer er mer sære mareritt i action/SF/thriller-kategorien :p

Jeg har masse rare drømmer. Drømte at sambo viste meg alle hundene med underbitt som var tilsalgs på finn.no.. jeg har drømt så mye usammenhengende og helt rare drømmer. Jeg snakker i søvne og reiser meg og har samtaler med vinduet :laughing021

Haha ler meg skakk av disse drømmene deres! Drømmer også mye rart for tiden. Min mann sa at jeg satt i sengen og leitet og leitet etter noe under dynen min og hans forrige natten. Husker ingenting jeg :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I natt drømte jeg at jeg var på en tidl ul. Men vi kikket på skjermen så snur fosteret seg, som var blitt en baby,og øver seg på å spille trompet(!!?!). :D

Drømte ofte om at babyen ble født som 2-3 åring, at denne kunne snakke, hadde tenner og mye annet rart da den ble født.

Gutt 11
Baby 14?

I natt drømte jeg at jeg banket opp sambo! og mye annet piss! var noe styr me at vi passet ei lita baby jente som var handicappet og så mente jeg at han gjor en dårlig jobb så derfor banket jeg han like godt :-P Skal sies at jeg er ganske hormonell og irritabel for tiden :-P

Når jeg først fortalte om forrige drøm får jeg fortelle om den drømmen jeg hadde i natt også selv om jeg ikke vet om jeg hører til dette forumet enda:P jeg drømte at jeg fødte en jente som var like stor som min snart 3 år gamle datter. På helt normalt vis uten epidural og uten rier:P Hehe

I natt drømte jeg at en krokodille prøvde og spise min lille søster, i det den hadde hodet hennes inni gapet sitt, så fant jeg ut at jeg hadde fått super krefter siden jeg var gravid, så jeg hoppet oppå krokodilla og åpnet gapet og slapp ho fri :P

Hva er det logiske i denne drømmen,? :P

Back
Topp