Drømmer

danmark

Glad i forumet
Drømmer så mye rart om dagen, og drømmene er så utrolig virkelige. Stort sett har drømmene bare vært rare, men rett før jeg våknet i dag, drømte jeg at jeg begynte å blø, husker jeg tenkte at jeg fikk komme meg av gårde å måle hcg og at jeg var glad for at jeg i hvert fall ikke hadde smerter...
Stor lettelse å våkne!!

Andre som drømmer mye?

Ja veldig. Men går mest i at jeg drømmer om het elskov m mannen og bråvåkner og bli skuffa da han snorker v siden av he he pervers har jeg blitt he he

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Tror det er ganske vanlig med slike drømmer :p sist gang drømte jeg at jeg hadde sex med en kjendis. Turte ikke å fortelle det til sambo husker jeg :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Tror det er ganske vanlig med slike drømmer :p sist gang drømte jeg at jeg hadde sex med en kjendis. Turte ikke å fortelle det til sambo husker jeg :p

Jeg drømte det om en kollega, våknet og var helt flau, hehe, liker ikke personen en gang ;)

Meg også!!! Det er veldig uvanelig til å være meg, drømmer aldri. :)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

høres jo ut som jeg er skinnhellig som drømmer våt drømmmer om mannen haha bare flaks det er han og ingen andre hehe

Jeg drømmer ekstremt mye rart. Jeg har lett for å gjøre det til vanlig også, men er ekstra mye nå.

Hvilken kjendis var det??;)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hvilken kjendis var det??;)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Det husker jeg ærlig talt ikke nå lenger. Husker bare at det var en kjendis og at jeg ikke turte si noe :p

Back
Topp