Drømmer..

Ivvi

Forelsket i forumet
..så mye rart!! Attegåran, akkurat som under forrige graviditet. Når jeg våkner har jeg følelsen av å ha vært på farten hele natten, for jeg har drømt så mye forskjellig rart, skikkelig livaktige drømmer. Mye som handler om fødsel og graviditet, men mye annet rart også. Jeg drømte en gang at jeg fødte en robot, en annen gang en stinkende hund! Og så hadde jeg mareritt om at Mark Sloan fra Greys Anatomy var en ond skurk som forfulgte meg overalt :-O vettskremt! Og får meg alltid en god latter etterpå.. Det er visst bare å belage seg på begivenhetsrike netter i noen måneder fremover denne gangen også, kjenner jeg :-P
Noen andre som drømmer mye?

jeg også drømmer vanvitti mye rart! :P Våkner ofte til en god latter.Har nå drømt at det blir jente denne gangen, så blir spennende å se om det stemmer :)

Slenger meg på her :) drømmer mye jeg også :) men gjør det til vanlig også, så trodde ikke det var noe spesielt ;) jeg er spent på å se om d blir en gutt jeg , siden det er sdet jeg drømte sist ;)

Haha, det hørtes ut som en slitsom natt! :)

Jeg er også sånn, akkurat nå så drømmer jeg ofte at jeg glemmer at det er jeg som skal kjøre 2åringen i barnehagen. Hun sover nemlig når jeg står opp og mannen har alltid kjørt henne frem til nå da han byttet jobb.
Drømmer at jeg kommer på litt utpå dagen at jeg skulle kjøre henne og at hun derfor fortsatt er igjen hjemme, jeg finner da gjerne ikke igjen bilen på parkeringsplassen, nøklene etc :P

haha! ja, jeg er ekstrem! jeg er nesten mer sliten nr jeg våkner enn da jeg la meg.
her om natten drømte jeg at mannen var utro. jeg våkna og var flY forbanna!! kikka etter han for å gi han en på trynet. heldigvis for han, var han ikke hjemme :P hahah

Haha, samme her :)
men her har søstra mi og svigerinna mi blitt di som alltid er i drømmene mine... drømmer om at eg drikker alkohol, og etter et stort glass er tømt kommer eg på at "shit eg er jo gravid!!" og at vi har tapas kvelder med masse vin og spekeskinke på alt mulig, og etterhvert kommer eg igjen på at "oy eg er jo gravid!" så eg våkner alltid super stressa og med verdens dårligste samvittighet! :p
Også husker eg alle drømmene mine :p
Lite kjekt å våkne med hjertebank og hode som er så stressa at det nesten deler seg i 2 :p

Men ler alltid av det når eg kommer på at det er jo bare drømmer :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Jeg drømmer noe helt sykt intenst om nettene nå, nesten skremmende livaktige. Jeg husker alt myyyye bedre enn til vanlig når jeg våkner og det er mye mer sammenhengende og intense drømmer. Merkelig det der, husker det var samme greia sist svangerskap også.

haha! ja, jeg er ekstrem! jeg er nesten mer sliten nr jeg våkner enn da jeg la meg.
her om natten drømte jeg at mannen var utro. jeg våkna og var flY forbanna!! kikka etter han for å gi han en på trynet. heldigvis for han, var han ikke hjemme :p hahah

Haha. Det har jeg og drømt. Våkna og fly forbanna, men heldigvis var han dratt på jobb :)

Hehe, drømmer helt sykt om dagen jeg og.. mest stressdrømmer at jeg ikke finner veien hjem, innbrudd hjemme hos oss, spist noe jeg ikke skulle å myyye annet rart.. blitt så virkelige drømmer etter jeg blei gravid ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

her om natten drømte jeg at mannen var utro. jeg våkna og var flY forbanna!! kikka etter han for å gi han en på trynet. heldigvis for han, var han ikke hjemme :P hahah
Ler! Vittig å våkne så sinna, det skjer her også jevnlig nå.. Synes alltid det er urkomisk etterpå, men der og da ser jeg bare rødt!

Hehe Tror det er ganske vanlig med masse drømming i svangerskapet. I natt drømte jeg at sengen var full av pinnsvin som stakk og beit meg. Var helt svett mår jeg våknet

Vet ikke om jeg drømmer mer eller har mer sære drømmer nå enn før, men har hatt min del rare greier siden jeg ble gravid. For et par dager siden kjente jeg at det strakk veeeldig i magen like før jeg sovnet, og kjente mye til det flere ganger gjennom natta da jeg våknet ofte. Da drømte jeg like greit at jeg var på jobb og at en av legene mente vi bare kunne gjøre en ul for sikkerhets skyld, og det var ingen andre enn Miranda Bailey fra Grey's som skulle gjøre ul'en. Og med et superfancy apparat hvor man bare kunne spole fremover og få opp bilder av hvordan barnet kom til å se ut om 1-2-3 år osv. Våknet opp ganske forvirret.

Og for en ukes tid siden drømte jeg at jeg hentet samboer fra julebord, høygravid og greier som jeg jo vil være rundt jul, men så begynte vi å krangle og han stakk på byen med venner. Kom ikke hjem dagen etter og når jeg endelig fikk tak i ham viste det seg til at han hadde vært hos ei eller annen kjærring den natta. Kunne nok ha drept han. Dagen etter spurte han hva jeg hadde drømt ettersom jeg hadde kjefta som bare juling i søvne. Rart med det! Glad jeg ikke slo etter han, da jeg mange ganger tidligere har slått og skallet til han i søvne når jeg har drømt slikt. :rolleyes:

Haha :) jeg drømte om Hercule Poirot i natt, var noe stress med en skyteepisode utenfor vinduet der jeg skulle tisse. (Må sies at jeg tisser hele tida for tida) jeg ble livredd, politiet dukket opp men the bad guys kom seg unna! Heldigvis var Poirot der og kunne redde dagen :)

Back
Topp