Drømmer

MTDC

Forumet er livet
VIP
Så utrolig mye rart for tiden... I natt drømte jeg at jeg ikke hadde født enda, men likevel hadde jeg sånn brystspreng at jeg ikke greide å sove.. Skulle prøve å håndmelke litt for å lette på trykket og da rant det i strie strømmer:-P Fikk ut mange dl.. Helt rart...

Flere med sinnsyke drømmer?:-P

Hihi du er råklar altså?! Har også drømt mye i det siste, somregel noe fantastisk som det å fly rundt som supermann og sånt

Hihi du er råklar altså?! Har også drømt mye i det siste, somregel noe fantastisk som det å fly rundt som supermann og sånt
Åååå! Det vil jeg også drømme! Er liksom så sårbar i mine drømmer:-P Drømte også at jeg sto på slalom ned fra fjellet med 40-ukersmage:-P Det var nesten ikke snø.. Skulle jo tro jeg ville at jeg og babyen skulle bli skadd:-P

Hihi, så aktive dere er på nattestid. :p jeg husker aldri drømmene mine lengre. Fryktelig kjedelig. :p

BVforum via HTC

Hihi, så aktive dere er på nattestid. :p jeg husker aldri drømmene mine lengre. Fryktelig kjedelig. :p

BVforum via HTC
Drømmer så enormt mye for tiden at det er ikke vanskelig å i allefall huske noe av det;-) For to netter siden drømte jeg at jeg lå på sykehuset, men ble sendt hjem igjen fordi det stoppet opp.. Var skikkelig skuffet for jeg hadde ikke fått hjelp med ammingen engang;-) Og nesten alle der var i slekt.. Mammaen var oversykepleier og hadde to døtre som jobbet der som jordmor og lege og ei svigerdatter som var sykepleier.. Sært;-)

I natt drømte jeg at vannet gikk med et splæsj, akkurat som jeg har ønsket meg, men så haglet riene på uten pause og vi skjønte at vi kanskje ikke kom til å rekke sykehuset. Måtte ta stilling til om vi skulle ta sjansen på sykehuset eller føde på fødestua her uten smertestillende.. Skummel tanke.. Jeg MÅ komme meg til sykehuset, er så redd for at det skal være for vondt eller at livmoren skal revne...

Har ikke klart å kutte ut jobbinga enda tross sykemelding - drømmene mine handler stort sett om jobb.. Kjedelig

jeg drømte om babyen i natt og det har jeg kun gjort 1 natt før. men uansett så fødte jeg han og han var lys og hadde ikke ett eneste hårstrå på hodet! da ble jeg sjokket og er det egentlig enda :P jenta mi ble født så var hun solbrun (hadde litt gulsot men hun aldri vært bleik) og en del mørkebrunt hår. men jeg trenger jo ikke å få 2 like unger så nå er jeg om mulig enda mere spent på hvordan han ser ut!

Har ikke klart å kutte ut jobbinga enda tross sykemelding - drømmene mine handler stort sett om jobb.. Kjedelig
Sånn hadde jeg det lenge også, men nå går det stort sett kun på fødsel og baby;-)

jeg drømte om babyen i natt og det har jeg kun gjort 1 natt før. men uansett så fødte jeg han og han var lys og hadde ikke ett eneste hårstrå på hodet! da ble jeg sjokket og er det egentlig enda :P jenta mi ble født så var hun solbrun (hadde litt gulsot men hun aldri vært bleik) og en del mørkebrunt hår. men jeg trenger jo ikke å få 2 like unger så nå er jeg om mulig enda mere spent på hvordan han ser ut!
Hihi:-) Spennende å se om han ligner på gutten i drømmen, da:-)

I natt drømte jeg at jeg var med i et skirenn og gjorde det ganske bra! Haha... Marit Bjørgen tryna og greier :P Og det værste er at jeg haaaater å gå på ski :P

I natt drømte jeg at jeg var med i et skirenn og gjorde det ganske bra! Haha... Marit Bjørgen tryna og greier :P Og det værste er at jeg haaaater å gå på ski :P
Hihi:-) Så gøy:-) Så du sprinten i går?

Skirenn med eller uten mage?
Å drømme om å gruse bjørgen som høygravid må jo være et artig syn. :D

Back
Topp