Drømmer

AB

Forumet er livet
Etter at jeg ble gravid drømmer jeg utrolig mye rart, de fleste drømmene omhandler folk jeg kjenner og er ofte skremmende eller snåle.... (en natt drømte jeg at de kom på besøk til meg fra jobb for å sjekke at jeg virkelig var kvalm og spydde..hehe.. ikke så veldig skremmende bortsett fra at de ikke trodde på meg ...)

Er det noen andre som drømmer mer nå som dere er gravide???

ja det skal jeg si deg...jeg drømmer mareritt om natta og det har vært alt mulig rart, men husker spes at jeg drømte om ei ku med menneske tenner...hoff....forferdelig drøm..[:D][:D][:D][:D]

hehe,husker det ja,mange rare drømmer...husker en drøm,var skrekkn selv det ja...

drømte jeg skulle ha tvillinger,var veldig glad for det,men det var så mange rare lyder fra magen..så skulle jeg føde,det kom ut en kjempefin jente. så var det tvilling nr 2 sin tur,presset og presset,så kom den ut,og det var en en lyserosa GRISUNGE med krøll på halen!!!vvvæææ, helt forferdelig,hehe[:)][:)]

er ikkje gravid nå,men jammen drømte eg mykje løje når eg gjekk med lisja..var nesten heilt utsleta når morgenen kom..heilt villt!!!

hehe.. godt å høre at det ikke bare er meg som har alle disse ville drømmene...

Håper ikke jeg blir skutt på i natt og ( da blir det 3 natta på rad..hehe)...

Back
Topp