Drømmer

Tina pusen

Gift med forumet
Er det noen av dere som Drømmer for tiden??

Her har jeg hatt noen rare drømmer til tider.

Å Sambo hadde drømt før jeg testa pos sa han til meg.

"drømte at jeg lå å kosa på maven din, å at det sparka skikkelig, akkuratt som en fotballkamp"

Hehe, de mannfolka assa :P

Haha, fotballkamp, ja! :-P Drømmer mye rart, jeg.. Natt til i går drømte jeg at huset til tanta mi var uendelig stort. Vi gikk tur i det, spilte golf, fløy drager og fiska.. :-P litt av en villa..?

Her har jeg ikke begynt å drømme noe særlig enda(ikke som jeg husker hvertfall), men jeg drømte veldig mye når jeg gikk med snuppa :)

Jeg drømmer helt sinnsykt hver natt!
Alt fra koselige ting til helt sprøe ting... Og det er bare enda klarere enn før.. selv om jeg alltid har drømt! Natt til søndag drømte jeg om at naboen var på realityshow.. og masse styr rundt det... og i natt drømte jeg om en morder... som heletiden bytta fingeravtrykkene sine slik at ingen fant han... jadda!!

Her har jeg ikke begynt å drømme noe mer enn vanlig, men kommer nok etter hvert:) Husker jeg drømte mye rart når snuppa var i magen!

Vet jeg ligger og drømmer og er litt urolig om natta, spesielt fra 4 og utover, men vanskelig å huske alt :P Drømmer lite til vanlig, så er litt merkelig :P

Back
Topp