• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Drømmer.

litjejenta

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle starte en tråd der vi kan dele de rare drømmer som kommer nå under graviditeten.
Kan begynne med en drøm jeg hadde i natt.

Drømte at jeg hadde fått lillegutten. Og dagen etter han hadde kommet ut skulle vi dra til byen "som var helt normalt i følge drømmen". Vi hadde tidligere kjøpt emmaljunga vognen, men jeg bare plagdes med denne. Hjulene datt av, fikk nesten ikke til å trille vogna å lille mann kunne ikke ligge i den heller, han måtte sitte halveis opprøyst.
Da vi var på senteret begynte lillemann å gråte, og jeg kom på at han hadde bare fått mat en gang etter han kom til værden. Følte meg som værdens værste mor, å turte ikke fortelle noe til samboeren min, fordi han kom til å bli mega sint å skuffet over meg.
Så siden jeg ikke hadde lært meg ordentlig å amme, så gikk jeg i bilen og satt meg.
Helt rar drøm...

Drømmen var så virkerlig at jeg føler samme følelsene i kroppen enda. Stolhetene, sviket å sinne over vogna :P

Fler som har drømt rare ting etter en ble gravid?

Hadde en merkelig drøm før vi var på ordinær ultralyd.
Jeg drømte at jeg fødte en gutt her hjemme i sengen vår, han var født prematur og veide bare 1500 kg (sånn som jentene) Han fikk navnet Lukas og det første han gjorde var å le til meg :)
Håper jeg ikke er sann drømt denne gangen..... Men gutt får vi <3

Jeg drømte i natt at babyen i magen stakk hånden ut gjennom et hull på venstre siden i magen min, og tok tak rundt fingeren min. Sånn gikk vi hele dagen og ventet på akutt keisersnitt(?) som skulle bli utført på et skrivebord (i fødestilling) av en av legene jeg jobber med.. synes dette var så flaut i drømmen grunnet fødestillingen... sykt hele greiene! 

Jeg har hatt masse halv-virkelighets-nære mareritt... Men de er ikke så morsomme............................................... Men i natt drømte jeg at jeg kyssa med ei jente(!) og at det gav mersmak..... Så vi kyssa mer, og endte med å ha så ordentlig sex som to jenter kan ha......... Det var en fantastisk drøm. Ikke fullt like fantastisk å våkne av at jeg rødmet og skammet meg.............................................................................................en helt ny " erfaring" for meg, som jeg ikke har noen som helst planer om å utøve i våken tilstand. Føler meg litt "utro" .....

Back
Topp