Drømmer

Heå

Blir kjent med forumet
Har hver eneste natt nå veldig livaktige drømmer/mareritt der babyen plutselig er på vei ut, eller har kommet, og jeg ikke har fått ferdig noen ting! Har ikke vasket klærne, eller kjøpt bleier o.l. Er veeeldig stresset og oppkavet når jeg våkner, og bruker en stund på å roe meg ned igjen. Så tror kanskje jeg må får gjort alt snart:p Andre som har det slik?
Skal nevnes at alle kvinnfolkene i familien har født 6-4 uker for tidlig, og det tenker jeg myye på..

For et par tre uker siden drømte jeg slik hver natt, drømte at ho ble født for tidelig, drømte at når ho ble født hadde ikke jeg tid til å være på sykehuset(hvorfor det vet jeg ikke) hele drømmen endte med at min mor og min datter var på sykehuset og hentet babyen min, de kom hjem til meg med ho, jeg viste ingenting, ikke hvor lang hun ar eller hvor mye hun veide, så jeg ville egentlig ikke ha henne.. huff, ukoselig med sånne drømmer..

Ellers så drømmer jeg mye om at mannen går i fra meg, så jeg blir alene med 2 barn.. Har alltid drømt mye jeg da, drømt mye om at alle som står meg nær dør..

De siste nettene husker jeg ikkke hva jeg har drømt, og det har igrunn vært veldig deilig..

tror det er ganske vanlig med sånne drømmer mtp på alle store begivenheter. Rett før jeg skulle gifte meg drømte jeg mange ganger at dagen kom, men at jeg glemte hele bryllupet, eller at sløret mitt ikke hadde kommet i posten osv... 

Drømte også da jeg gikk med førstemann, men husker ingen av de drømmene... 

Jeg har masse fødselsrelaterte drømmer.
Alt er fryd og gammen og alle er superhappy og jeg har skampanikk.
riktig nok fordi jeg føder forskjellige dyr i hver drøm. som en hest f.eks! våkner og er dyvåt av svette og av at jeg brøler: JEG VIL IKKE HA EN PONNI! 
Du kan tro min samboer ler :P

Heheh bra det ikke er bare jeg! Har heldigvis ikke drømt om noen dyr enda da ;)

Back
Topp