Drømmer...

jealie26

Gift med forumet
Dere er sikkert som meg, drømmer masse om de små knøttene våre [:)]
Fortell litt om noen av de mest rare, koselige eller vanlige drømmene deres da ?

I natt så drømte jeg at jeg holdt fingen min inni hånda hennes, og hun kløp godt rund den...hun var så vakker... er så herlig å ha sånne drømmer [:)]

Ja, drømmer MYE!!! I påsken drømte jeg at jeg hadde født Lucas. rett etter fødselen skulle de ta han med på et soverom for babyer mens jeg dusja og hvilte litt.. (sambo var ikke med!?[8|])
Da jeg våkna, ba jeg dem hente han... -De kom tilbake med en heelt annen baby enn den jeg hadde født!!! Den de kom med var en pitteliten prematur-baby på ca 28 uker! Jeg hadde jo født en stor sukkerklump på nesten 4kg!!!![8|]

Ingen som trodde på meg da jeg sa at det var feil gutt.. Måtte gjennom mange rådgivere o.l, også sendte de psykolog til meg pga de mente jeg hadde fødselsdeprisjon!![:(][:(] Jeg måtte b.l.a snakke med noen "eksperter" på 13 år (!!!)..

var helt svett da jeg våkna!![&:][:'(]

ORIGINAL: tinejento

Ja, drømmer MYE!!! I påsken drømte jeg at jeg hadde født Lucas. rett etter fødselen skulle de ta han med på et soverom for babyer mens jeg dusja og hvilte litt.. (sambo var ikke med!?[8|])
Da jeg våkna, ba jeg dem hente han... -De kom tilbake med en heelt annen baby enn den jeg hadde født!!! Den de kom med var en pitteliten prematur-baby på ca 28 uker! Jeg hadde jo født en stor sukkerklump på nesten 4kg!!!![8|]

Ingen som trodde på meg da jeg sa at det var feil gutt.. Måtte gjennom mange rådgivere o.l, også sendte de psykolog til meg pga de mente jeg hadde fødselsdeprisjon!![:(][:(] Jeg måtte b.l.a snakke med noen "eksperter" på 13 år (!!!)..

Hehehehehehehe....stakar....unnskyld at jeg ler...hihihi, men var litt morsomt...vi drømmer myyyye rart veit jeg, hehe... godt du våkna da, at det ikke var sant [:D]

ORIGINAL: tinejento

[:D][:D][:D] hihihi, tipper det var godt å våkne da hehe

[:D][:D][:D] hihihi, tipper det var godt å våkne da hehe..

Hehe.. ja!!![:D][;)]
Mamma bare lo av meg hun også da eg fortalte om drømmen[8D]
Rart hva disse hormonene gjør med oss altså!!!![:D]

Gosh[&:] Forstår at du ble svett da, ja hihi. Heldigvis ikke drømt sånn enda[;)]

Back
Topp