Drømmer

sillymor

Betatt av forumet
God morgen jenter!!
Jeg har de siste dagene begynt å drømme veldig om fødselen. Ikke om selve fødselen men det at jeg skal føde og veien til sykhuset og alt det styret rundt...
Hm.. hjernen min forbereder seg veldig på det som snart skal skje... Litt skummelt for oss som er første gangs fødende synes jeg.

Håper dere  får en fin dag i solen. Klem fra meg

hei silly slik var jeg da jeg gikk med første mann. nå drømmer jeg ikke om fødselen i hvertfall ikke enda. bekymrer meg ikke så mye for den. har vel bare konstantert at den må jeg gjennom . viet jo hva jeg går til så det er sikkert derfor at jeg ikke tenker så mye på det.men det betyr ikke at jeg gleder meg til det nei. for som sagt veit jeg hvordan jeg hadde det sist gang.men de sier det er heilt normalt å drømme masse i graviditeten spes om fødselen. så det er nokk bare psyka di som forbereder seg skal du se

har begynt å drømme jeg også nå om fødselen..........mye rart gitt[&:]. trodde jeg slapp unna det enne gangen fordi jeg skal ha keisersnitt men nei da her fødes det på de merkeligste måter og steder nesten hver natt

He he he... Trudes!!
Ja du slipper nok ikke unna nei selv om du skal ha keisersnitt.. Det er jo noe som skal ut.. Jeg har ikke fått beskjed om at jeg får keisersnitt men ønsker det veldig jeg da..
Lykke til med drømmene dine..

hvorfor ønsker du så sterkt å få keisersnitt da?? skjønner ikke det jeg... man kommer seg mye fortere etter en vanlig fødsel. man blir jo ganske så redusert etter et keisersnitt, man får vondt i sårene . noen er dårlige lenge etter på. mens at nå beibsen er ute så er det ikke vondt lenger etter å han født. det er heilt rart. man blir litt støl. og får man noen sting så skal det gro men det er ingen ting i forhold til et keisersnitt. er det at du er redd for fødselen som gjør det?????

Hei Nordlands pia!
Grunnen for at jeg ønsker keisersnitt er ikke det at jeg er redd for å føde. Tror faktisk at kroppen min er skapt for å føde.. Brede hofter og sånn... men det er andre medisinske grunner som gjør at jeg ønsker det. Er fullstendig klar over hva det vil si å føde vaginalt kontra det å føde med keisersnitt.. Det er jo en opperasjon som man skal igjennom og ja det blir sår og slike ting... men det er vel både positive og negative sider ved å føde på den ene eller den andre måten.

Jeg og drømmer masse om fødsel. Natt til mandag tok jeg keisersnitt og ut kom en bitteliten gul påskekylling[:D][:D][:D][:D] Måtte le litt da jeg våkna

hei silly.. skjønner deg godt når det er slike ting som gjør det. å ja det er for å i mot med allt. ville bare prøve ¨å finne ut om det var det å føde som du var redd for. ikke det at det gjør noe. håper du ikke misforstod innlegget mitt tidligere i dag.tengte hvis det var det at man kunne dele litt ang med fødsel med deg for at det kansje gjorde deg trygg. stor klem fra pia

He he he leja!!
En liten påskekylling ja.. det er jo tiden for å føde det snart... skjønner at du måtte le...

Og til deg nordlands pia!
Det er greit å spørre... Men det er så mange rundt meg som begynner å spørre at jeg snart blir gal. Og redsel for selve fødsel har jeg ikke. Men det er det medisinske som bekymrer meg.. Vi får se hva legene ramler ned på til slutt.. som jeg sa så er det ikke tatt noen beslutning ennå.. Har hørt mange gode fødselshistorier og vet at omjeg må føde vaginalt så kan jeg som sagt sikkert klare det... Takker for at du ville dele din trygghet med meg..

Klem

ja påskekylling av alle ting[:D] Den liknet mer på en sånn kylling man lager i bhg med gule kuler. Var nok en kombinasjon av fødselbekymring og om påskeforbredelsene i bhg går bra. Rakk å planlegge litt før jeg ble sykemeldt 

Back
Topp