Drømmer

Tora84

Betatt av forumet
Dere mye om fødselen?
Det gjør jeg nesten hver natt, skjønner ikke det.......
Kanskje det er fordi jeg gruer meg, men jeg gleder meg kjempe masse også, gleder meg til å få nurket i armene[:)]
Det kan vel være også at jeg har ikke peiling på hva jeg går til og hvordan det er, så da drømmer jeg om det.
Er det bare jeg som er rar??

Jeg tror jeg fortrenger det - har ikke drømt om fødselen en eneste gang [&:]

Må vi føde også liksom [:'(]

Du er ikke alene. Har født mange ganger jeg. Alltid kjempe lette og super raske fødsler, og ut kommer alltid en superbaby som kan både gå å snakke. Har og drømt at jeg glemmer igjen babyen steder....huff d er guffent

tror det er veldig vanlig å drømme masse om fødselen. jeg har ikke gjort det denne gangen men sist gjorde jeg det. tror det er det at man ikke veit hva man går til å det at det da ligger i underbevistheten å lurer. nå veit jeg hvordan det var sist. dere kommer alle til å gjøre det så bra skal dere se, å dere kommer til å passe så godt på nurkene. dette går så bra så.

Hehe, drømmer er flott vet du. I første trim så drømte jeg hele tiden at jeg fødte en helt ferdig 1 åring, med rosa kjole og masse svart hår - fikk aldri sett ansiktet da. tror kanskje ikke det har så mye med om man har født tidligere eller ikke, men underbevisstheten og hormoner gjør nok sitt til at vi får mye rart for oss [:D][:D][:D]

Har hatt mye rare drømmer jeg å...Helt merkelig. Våkner opp å må liksom sjekke at alt er i orden. Men, i følge mine drømmer så er det ikke vondt i det hele tatt å føde, for man merker ingenting. Bare vips, så er ungen der. Så det gleder jeg meg til [8D] [;)]

har ikke begynt med det enda............kanskje for at jeg får keisersnitt og er veldig avslappet til dette nå som jeg liksom ikke har noe herredømme over det som skal skje

drømmer og mye rart. har føda noen ganger, og det var ikke vondt.
føda en gang uten at jeg merka det og.
når jeg fødte en middagspølse var det sikkert ikke så rart det ikke var vondt da.[&:](hadde skikkelig dilla på pølser, det eneste jeg spiser nesten)
masse vittig og da[:D]

Back
Topp