Drømmer

*ønskebaby*

Elsker forumet
Skal gifte meg den 30.06.12... Så nå sitter jeg og ser på brudekjoler [:D]

Kunne tenkt meg den helt til høyre [:D]..

Noe som vil vise sine drømme kjoler ? evt brudebilde?

Så hærlig! Jeg har mange favoritter, liker spesielt brudekjoler som har litt rødt eller svart i seg [:)]

Noen linker til noen av de jeg har siklet på...:

http://www.romanticgowns.com/Collection/product-page.asp?SKU=3023

http://www.romanticgowns.com/Collection/product-page.asp?SKU=erin

http://www.romanticgowns.com/collection/product-page.asp?SKU=CopaCabanaJacket

http://www.romanticgowns.com/collection/product-page.asp?SKU=Mikayla

Meeen, tror nok ikke så det blir så vi tar oss råd til bryllup med det første.. Isåfall blir det helt enkelt for oss selv [;)] Hvis vi skulle giftet oss i kirka med kjole og det hele tror jeg jeg får problemer med å bestemme meg iallefall! Det er jo sååå mange fine kjoler å velge i!! [:D]

vi har begynt å spare til bryllup. men tror egentlig ikke vi heler har råd.. Men vi får det til viss vi vil[;)]

Nydelige alle kjolene [:D]..
Gleder meg som en liten unge til å gifte meg [:D]
Å til å se lillegutt i smoking/dress [;)]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

vi har begynt å spare til bryllup. men tror egentlig ikke vi heler har råd.. Men vi får det til viss vi vil[;)]

Det er sant [;)] Hadde nok fått det til vi også om vi hadde bestemt oss, men er så tungvint når hele familien og alle vennene mine bor 100 mil unna.... Og hvis jeg skal gifte meg vil jeg holde bryllupet på hjemplassen min.. Så da må vi dra med sambos slekt og venner nordover... Nei, kjenner ikke jeg orker tanken på all organiseringen... [8D] Men kanskje en vakker dag når barna har blitt litt mer selvstendige eller jeg får med gubben på å flytte nordover [;)]

Håper du får et fantastisk fint bryllup! Er jo litt tid å spare på enda da [;)]

ORIGINAL: mettemor!

Det er sant [;)] Hadde nok fått det til vi også om vi hadde bestemt oss, men er så tungvint når hele familien og alle vennene mine bor 100 mil unna.... Og hvis jeg skal gifte meg vil jeg holde bryllupet på hjemplassen min.. Så da må vi dra med sambos slekt og venner nordover... Nei, kjenner ikke jeg orker tanken på all organiseringen... [8D] Men kanskje en vakker dag når barna har blitt litt mer selvstendige eller jeg får med gubben på å flytte nordover [;)]

Håper du får et fantastisk fint bryllup! Er jo litt tid å spare på enda da [;)]

Ja forstår godt det.. Synes det er mye å organisere nå jeg, å her er alle samlet [:-]

ja har jo litt tid, men bor i kjelleren hos mine foreldre (samboeren vil ikke leie) for vi holder på å spare til hus/leilighet også... Så er liksom hva vi skal prioritere å spare til [&:]... For på vestlandet må du ha 100 000 pr mill du vil låne.. Så tar litt tid å spare opp [:'(]... Å i tillegg skal vi spare til bryllup [&:]

jeg skal forresten selge min=) kan sende deg et bilde på pm el på facebook hvis du vil se=) skal vel ha rundt 4000 hvis du liker den=) d går vel an å sende en kjole el?[8D]

ORIGINAL: Frihet

jeg skal forresten selge min=) kan sende deg et bilde på pm el på facebook hvis du vil se=) skal vel ha rundt 4000 hvis du liker den=) d går vel an å sende en kjole el?[8D]

Hvilke str er det? Er ikke så liten ser du :P

Å så herlig! [:)][:)] Her fridde sambo rett før jul!
Blir nok 2012 bryllup på oss også [:D][:D]

er 40/42. og du kan stramme den i ryggen  som du ønsker. jeg kan sende deg et bilde med meg inni, så ser du gjerne hvor stor jeg var i forhold til deg[:)] kan jo hende vi er like store[;)]

er 40/42. og du kan stramme den i ryggen  som du ønsker. jeg kan sende deg et bilde med meg inni, så ser du gjerne hvor stor jeg var i forhold til deg[:)] kan jo hende vi er like store[;)]

Er nok str 44 :P Men tenkte å gå ned til str 42. så passet egentlig bra :)

De var veldig fine alle sammen [:)]

Du burde absolutt ta en tur til en brudebutikk, jeg gjorde det lenge før jeg skulle gifte meg bare for å prøve (var egentlig med ei venninne av meg som skulle gifte seg). Og da prøvde jeg mange forskjellige kjoler og tok bilder så jeg hadde de å se på når jeg kom hjem,for det kan bli litt mye akkurat når du står i butikken [:)]
Dessuten er de i butikkene veldig flinke til å finne fram kjoletyper som passer til din kroppsfasong,den ene kjolen jeg prøvde gjorde at jeg så MYE tynnere ut.

Men så endte jo hele greia med romantisk strandbryllup i Thailand i hvit strandkjole kjøpt for 150,- på båtferie i Sverige

ORIGINAL: yahoo83

De var veldig fine alle sammen [:)]

Du burde absolutt ta en tur til en brudebutikk, jeg gjorde det lenge før jeg skulle gifte meg bare for å prøve (var egentlig med ei venninne av meg som skulle gifte seg). Og da prøvde jeg mange forskjellige kjoler og tok bilder så jeg hadde de å se på når jeg kom hjem,for det kan bli litt mye akkurat når du står i butikken [:)]
Dessuten er de i butikkene veldig flinke til å finne fram kjoletyper som passer til din kroppsfasong,den ene kjolen jeg prøvde gjorde at jeg så MYE tynnere ut.

Men så endte jo hele greia med romantisk strandbryllup i Thailand i hvit strandkjole kjøpt for 150,- på båtferie i Sverige

Har tenkt på det, men våger ikke skikkelig, det er jo så lenge til jeg skal gifte meg :P...
Men må nok få med meg en vennine som er litt mer vågal en meg :D

hehe jeg også pleier ende opp med billige kjoler :P.. hehe

Back
Topp