drømmer

toffen

Forumet er livet
Er det andre enn meg som drømmer sinnsykt mye etter de ble gravid?? Hver natt, hver gang jeg sover middag... Våkner jo mer sliten enn før, skikkelig levende drømmer der alt går i detalj. Noen ekle, skumle mens andre fine. Våkner opp med hjertebank hver gang, og husker alt jeg har drømt. Skikkelig merkelig greie altså[8D]

jepp Det sitter ei her også. Helt utrolig hvor mye rart det går ann å drømme på en natt/ en hvil. [:D]

Drømmer jo om folk jeg bare ser på gaten, alt mulig hjernen klarer å fange opp.

[:D]ler... jepp. jeg har drevet å drømt om folk jeg gikk litt sammen med i tenårene hjemme i bygda jeg kommer fra... ca 100 mil unna... jaja... håpløst sier min kjære mann[8D][:D]

jepp[:D] maasse rare drømmer, om de rareste ting[:)]

ORIGINAL: LykkeLInda

jepp[:D] maasse rare drømmer, om de rareste ting[:)]

Ah, me too [&:]
og opptil flere mareritt [:(]

Drømmer de mekeligste ting jeg også!! hehe, det er litt morsomt, men ikke fult så gøy å ikke føle seg uthvilt nå man våkner. [&:] Og ikke nok med at jeg drømmer, men jeg våkner midt på natta av at jeg må tisse!!!! Og det hjelper jo ikke akkurat. Har aldri våkna av sånt før!! Men må vel bare venne seg på det....hehe! Det blir vel ikke bedre med det første....[:D]

i natt var hele familien på hyttetur med Petter Stordalen og de 2 hundene hans.....
Skjønner ikke hva som skjer jeg. Midt i drømmen kjørte jeg bil utfor veien og ned i ett vann. Jeg skrek og skrek og tenkte at nå dør jeg og babyen, men så landa jeg ett sted det var lite vann, så vi overlevde. kan tilogmed gå og tisse, og så fortsette på samme drømmen etterpå??

ORIGINAL: toffen

i natt var hele familien på hyttetur med Petter Stordalen og de 2 hundene hans.....
Skjønner ikke hva som skjer jeg. Midt i drømmen kjørte jeg bil utfor veien og ned i ett vann. Jeg skrek og skrek og tenkte at nå dør jeg og babyen, men så landa jeg ett sted det var lite vann, så vi overlevde. kan tilogmed gå og tisse, og så fortsette på samme drømmen etterpå??

Du og Petter Stordalen... Så søtt [8D]
Jeg har vært i stallen og to av hestene der fikk føll. Det var kjempekjekt! Superdrøm. Mye bedre enn da jeg drømte at jeg ringte legen for å få sykemelding så sa de at hvis jeg ikke var frisk enda måtte de bare ta vekk babyen! Det var en møkkadrøm og jeg turte ikke sove mer etterpå.

Ja eg også drømmer masse rare ting no om natta. Hadde en drømm i natt, vakna av at eg låg og grein va heilt våt på kinna... Huff...

så morsomt, følte meg veldig alene..

drømmer så mye helt syke ting men så realistiskt, skulle laget film jeg av noen av drømmene mine, vurderer å skrive bok

de rare drømmene under graviditeten ......

kanskje vi burde lage en drømme tråd på oktoberklubbens viktigste tråder, kunne fått mange morsome og skumle historier der

hmmm kanskje vi skulle lage en gravid oktober drømme bok, det ar smart deg gjør vi jenter

ja drømmer skikkelig fælt for tiden utrolig å livlig fantasier jeg pluttselig har fått i drømmene mine hehe[:)]

jeg drømmer også mye rart.. mest ekkle ting, drømmer helt tilbake tilbake til tenårene å sånt.. å vist jeg våkner, lr går på do, å ska legge meg å såve i gjen, bynner jeg å drømme akkurat der det stopper, og det er så irriterenes når du ikke vil drømme det.. Syns litt synn på sambo da, for jeg drømmer altid stygge ting om han.. men,men vi for håpe det går over snart.. [:D][:)]

ORIGINAL: blemis

jeg drømmer også mye rart.. mest ekkle ting, drømmer helt tilbake tilbake til tenårene å sånt.. å vist jeg våkner, lr går på do, å ska legge meg å såve i gjen, bynner jeg å drømme akkurat der det stopper, og det er så irriterenes når du ikke vil drømme det.. Syns litt synn på sambo da, for jeg drømmer altid stygge ting om han.. men,men vi for håpe det går over snart.. [:D][:)]

syns det er rart jeg, at vi kan fortsette på samme drømmen etter vi har vært våken!!

Back
Topp