Drømmer, rart...

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg er overbevist om at s ee en gutt i magen. Jente har ikke engang streifet tankene mine. Men alle nettene jeg drømmer om babyen, så drømmer jeg at det er ei jente. Der er så pussig.

Jeg drømmer mye helt vilt også, sånne typiske graviddrømmer. Men er så rart at babyen alltid er jente i drømmen, siden jeg er så skråsikker på at d er en gutt:p blir virkelig spennende å se i januar:p

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Hehe... Ganske sikker på at jeg får ei jente til, men noe sier meg det er en gutt :P

Har ikke fått så veldig mange rare drømmer enda, men de kommer vel :P

Blir spennende å se da :)

Jeg har drømt om den oul to ganger. Første gangen drømte jeg om at det var gutt - da tenkte jeg bare såklart var det gutt (klarer ikke se for meg at det er jente, skråsikker på gutt). Så forleden natt drømte jeg at det var jente. Jeg ble skikkelig overaska og klarte ikke helt å tro på de :P Hihih. Blir så spennende!

Jeg er overbevist om at s ee en gutt i magen. Jente har ikke engang streifet tankene mine. Men alle nettene jeg drømmer om babyen, så drømmer jeg at det er ei jente. Der er så pussig.

Jeg drømmer mye helt vilt også, sånne typiske graviddrømmer. Men er så rart at babyen alltid er jente i drømmen, siden jeg er så skråsikker på at d er en gutt:p blir virkelig spennende å se i januar:p

Skal du ikke vite før fødsel?:) blir spennende da!:)

<3 VinterPrinsesse <3

Skal du ikke vite før fødsel?:) blir spennende da!:)

<3 VinterPrinsesse <3
Vi har planer om å ikke vite, ja:) Blir vanskelig å motstå fristelsen på oul om to uker, men vi er fast bestemte på det begge to! Har en av hver fra før, så klær til begge kjønn er så godt som på plass. Litt ekstra spenning i alt det som egentlig er spennende nok fra før:p

Så moro:) gøy at noen klarer det hehe men skulle kanskje klart det jeg og hadde jeg hatt utstyr og klær i orden til begge kjønn:) blir perfekt uansett <3

<3 VinterPrinsesse <3

Magefølelsen min sa gutt ganske tidlig men drømte plutselig selv at jeg fikk jente som skulle hete Elizabeth Oul viste imidlertid at magefølelsen min var rett og at vi venter en frisk og aktiv liten gutt;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Graviddrømmer er rare greier.... Hadde min drøm gått inn sist hadde jeg født en hundevalp haha. Men moro da om drømmen din slår til :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Back
Topp