Drømmer om natten...

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Mine drømmer begynner å ta litt av... Til vanlig så husker jeg knapt om jeg har drømt noe, men nå er det aktive drømmer og mareritt innimellom. Og jeg husker dem når jeg våkner, kan også våkne av drømmene.

Flere som har merket endring etter dere ble gravide?

Ja, jeg drømmer også mye nå som jeg er gravid. Husker alt når jeg våkner hver eneste natt :p rare og skumle drømmer

Jeg drømmer mye rart til vanlig og,men nå er det litt oftere. Men jeg syntes det er litt gøy med litt "spenning" i hverdagen haha

Jeg har drømt hver eneste natt siden før jeg fant ut jeg var gravid. Det begynner å bli plagsomt siden jeg våkner av drømmene og har begynt å få en del mareritt også :/

Jeg drømmer også mye rart. Kan våkne og drømme videre på drømmen når jeg sovner igjen. Det er ofte problemer jeg må løse, og blir litt slitsomme, marerittaktige drømmer.

Mhm, plagsomt er det....Jeg drømmer slike rotete og slitsomme drømmer hvor ikke noe henger på greip. Ikke husker jeg hva jeg har drømt, bare at det har vært mye styr i drømmen...Irriterende!

Jeg og!!! Har omtrent aldri drømt, mens nå er det bare kaos. Drømmer om ting jeg aldri har drømt før, har tydeligvis en helt syk fantasi. Og det verste er at om jeg våkner og sovner igjen fortsetter jeg på drømmen. Før kunne jeg jo bare våkne fra ubehagelige drømmer, så var det ferdig, og sovne igjen uten å drømme, eller drømme noe annet. Men det var så sjeldent jeg drømte. Nå føles det som feberdrømmer :p i natt våknet jeg sikkert 10 ganger fra samme drøm, sjekket klokken og sovnet igjen. Og drømmen fortsatte hver gang! Grrrr. Dette er noe av det verste med graviditeten! Haha!

Har merket ca de to siste ukene at drømmene har tatt helt av. drømmer mye til vanlig, nesten hver natt. men nå er de jo helt syke :p og kan duppe av på sofaen i en halvtime og har allerede drømt til den store gullmedaljen! Livlig fantasi, det er ihvertfall sikkert :p våkner jo flere ganger på natten til dotur, men drømmen fortsetter alltid selv om der går en halvtime til jeg sovner igjen. :)

Jeg og :p! Drømmer mye til vanlig men nå er det helt ekstreeeemt!!!

Har hatt noen helt sinnsyke drømmer i det siste :o
De fleste kan vel kalles mareritt, de er ihvertfall ganske utrivelige :o
Nesten synd at jeg husker alt etterpå :p

I natt drømte jeg at jeg hadde fødsel på kontoret til jordmor - i uke 17
Men jordmor var Morgan Freeman (har sett litt oå "through the wormhole") så våknet lei meg men forundret over at han hadde skiftet yrke...

Drømmer masse pussig for tiden - vekker ofte meg selv med latter og gråt..

• Liker
Reactions: H&H
Drømmer også mye rart! :) blir nesten skremt innimellom, har både mareritt og gode drømmer. Husker dem så godt når jeg våkner at jeg blir usikker på om det har skjedd eller ikke med det samme, haha

Jeg drømmer også utrolig mye rart! Mye handler om krig, men også mye fint :)
Drømmer veldig mye til vanlig, men de er mye mer fantasifulle nå.

Jeg drømte natt til i går at jeg hadde fått tvillinger, og at de lå inne i stekeovnen og varmet seg fordi det var så kaldt utenfor :o hjeeelp!!!
Siste drømmen jeg husker før det var at jeg hadde fått firlinger, og den ene mista hodet...
Hva er galt med hjernen min!!! :o

Jeg har sett mye på prisson break de siste dagene, så mye av mine drømmer er relatert til det :P

Flere som drømmer om ting som er relatert til tv program/ tv serier de har sett på eller er det bar meg?

Jeg har sett mye på prisson break de siste dagene, så mye av mine drømmer er relatert til det :P

Flere som drømmer om ting som er relatert til tv program/ tv serier de har sett på eller er det bar meg?

Oh yes ;) Netflix maraton gjør sitt med nattesøvnen.
Drømmer også mye om ting jeg tenker/bekymrer meg for i løpet av dagen. Jeg drømte at jeg mista brillene mine(avhengig av dem) og at Brilleland og Synsam hadde sluttet å produsere briller, haha :P det verste var når jeg våkna og det tok flere minutter før jeg skjønte at det ikke var sant.

Oh yes ;) Netflix maraton gjør sitt med nattesøvnen.
Drømmer også mye om ting jeg tenker/bekymrer meg for i løpet av dagen. Jeg drømte at jeg mista brillene mine(avhengig av dem) og at Brilleland og Synsam hadde sluttet å produsere briller, haha :p det verste var når jeg våkna og det tok flere minutter før jeg skjønte at det ikke var sant.

Haha godt det ikke bare er meg :D I natt så drømte jeg at jeg skulle flykte fra den italienske mafian og at fødselen ble satt i gang mens jeg var på flukt:sorry:
Det værste er når det tar litt tid før det går opp for meg at it was all just a dream:p

• Liker
Reactions: H&H
Har også opplevd under svangerskapet masse rare drømmer. I perioder har det vært veldig mye drømming. alt fra mareritt,vanlig drømmer og drømmer som rett å slett ikke har noe mening.

Back
Topp