Drømmer om natta..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler som drømmer mye rart? To netter denne uka her har jeg drømt at vi får gutt, selv om vi vet vi får jente. Samboeren ble veldig glad for jente, men i drømmene, eller marerittene, blir han kjempeskuffa fordi det kommer gutt. Jeg veit jo at han ikke ville blitt det, men jammen er det mye rart en skal drømme. I natt drømte jeg at jeg fødte i butikken, sendte meld til mamma om at hun hadde blitt bestemor, men fikk aldri noe respons. Fikk etterhvert vite at hun jaget en løshund på den lokale campingplassen. Haha, fy fader så mye rart :P

Drømmer mye rart her i gården også... Det verste er at de kjennes så virkelige ut når jeg våkner. Drømmer både om at gubben er utro, om fødsel og at jeg allerede har født. Snåle saker :-)

Her drømmes det også helt ville, sinnsyke drømmer som ikke har rot i virkeligheten xD

Hehe, godt det ikke bare er min fantasi som løper løpsk!! Ja, jeg lo godt da jeg våkna selv.. Det værste er jo at jeg faktisk husker drømmene.. Sjukt..-

samme her. Helt sjuke ting som jeg ikke aner hvor kommer fra. :p Det verste er at det er ganske slitsomt. Når jeg først sover så drømmer jeg stressende ting. Litt morsomt å gjenfortelle det til samboer da.

Back
Topp