Drømmer om jente

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hele tiden. Jeg får jente med masse hår :p
Men jeg venter jo tydelig en gutt :p det finnes det ikke tvil om :p

Flere som har det sånn? :)

Edit: altså i drømmer, jeg Har jente fra før å er veldig glad for en gutt til :)

Hehe rart du skal drømme det da;) Men man drømmer så mye rart som gravid:P

Har de andre barna hatt mye hår?

Her har jeg verken drømt om jente elr gutt:P

Hehe rart du skal drømme det da;) Men man drømmer så mye rart som gravid:P

Har de andre barna hatt mye hår?

Her har jeg verken drømt om jente elr gutt:P
Nei de har ikke det :p minsta hadde noe mørk dun som forsvant :p hehe det er det eneste :)

Ja det er veldig rart :p

Haha sambo prøvde seg på en kjapp en før han gikk men jeg vifts han bare bort:
Årh ikke nå , har jo nettopp fått baby :p

Haha i søvne da :p

Rart :) men har kun drømt at jeg ikke vet hva kjønnet er. Ellers, drømmer jeg sjeldent om graviditet, drømmer mest sånne sinnsyke drømmer.

Nei de har ikke det :p minsta hadde noe mørk dun som forsvant :p hehe det er det eneste :)

Ja det er veldig rart :p

Haha sambo prøvde seg på en kjapp en før han gikk men jeg vifts han bare bort:
Årh ikke nå , har jo nettopp fått baby :p

Haha i søvne da :p
Haha stakkar gubben...han som ville ha seg litt på morgenkvisten;)

Har kun drømt om gutt. Jeg så det så tydelig at det lå en gutt i magen. Dette var før den ul hvor de sa jente. Har jo vært på en etterpå hvor hun sa at det var en gutt. Nå vet vi ikke lenger. Hehe :)

Har kun drømt om gutt. Jeg så det så tydelig at det lå en gutt i magen. Dette var før den ul hvor de sa jente. Har jo vært på en etterpå hvor hun sa at det var en gutt. Nå vet vi ikke lenger. Hehe :)
Da er det nok en gutt :) blir spennende å se da :D

Jeg har også drømt om at jeg får motsatt av det jordmor sa vi venter:P husker ikke lenger hva det gikk ut på, men tror det var en stor overraske og at vi plutselig måtte ha nytt navn og andre klær og sånt:P hehe

Hehe!

Jeg drømte at vi impulsivt bestemte oss for å adoptere bort barnet for å få tid til å pusse opp stua.

Har også drømt at jeg får noe annet en de sa på ul :-P ul sa jeg får ÉN gutt men jeg drømte at jeg fikk TO jenter :-o

Back
Topp