Drømmer og mareritt

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Noen flere enn meg som sliter med helt sinnsyke drømmer og mareritt for tiden?
Jeg holder på å bli sprø.. våkner og begynner å gråte nesten hver natt [emoji17][emoji17]

Drømmer ingenting nå...
Hadde rar drøm før jeg viste at jeg var gravid, og det var en av flere grunner til at jeg ble mistenksom og tok en test :o
Ingen drømmer som jeg husker etterpå.
Ikke om det, og være gravid en gang :o

Ja, drømmer masse. Mye rart om baby, men også mye rart generelt. I natt (11+0) har det vært helt ekstremt, og har våknet hver time og klamret meg til mannen som heldigvis levde i virkeligheten og ikke hadde falt av ziplinen likevel <3

Tidligere drømte jeg at vi var på første kontroll og såg på barnet vårt nedi akvariet til jordmor :hilarious:

Drømte i natt at mannen hadde fortalt hele familien at vi skulle ha barn.. i uke 10.. uten å ha snakka med meg om det først.... :shifty:
kjente jeg var sur på han når jeg våkna :P han skjønte jo selvfølgelig ikke hvorfor jeg var sur. Stakkars :P

Drømte i natt at mannen hadde fortalt hele familien at vi skulle ha barn.. i uke 10.. uten å ha snakka med meg om det først.... :shifty:
kjente jeg var sur på han når jeg våkna :p han skjønte jo selvfølgelig ikke hvorfor jeg var sur. Stakkars :p

Hehehe, det kan ikke være så lett å være mennene våre for tiden :hilarious:

Har ikke så mye mareritt, men drømmer mye ja. Og mange ganske merkelige drømmer. :p

Drømmer myyyye og mest fæle ting!! Drømt om hele fødselen fra begynnelse til slutt og hatt to mareritt der jeg har havnet midt i et terrorangrep...!

Ikke mareritt men helt sykt rare drømmer [emoji28][emoji51]

Drømmer helt sykt mye, og mye merkelig. I natt drømte jeg at samboeren sa han ikke orka mer av meg, fordi jeg satt så mye på telefon + jeg var lat.:wacky: Sist jeg var gravid drømte jeg også at han gikk fra meg, men da våkna jeg og hulka..

Drømmer hver natt og har mareritt hver morgen om at kjæresten er utro eller finner seg ei ny [emoji53] Ikke kult, men det blir ikke til noe problem heller, bare at jeg sover dårligere [emoji39]

Ja, drømmer masse. Mye rart om baby, men også mye rart generelt. I natt (11+0) har det vært helt ekstremt, og har våknet hver time og klamret meg til mannen som heldigvis levde i virkeligheten og ikke hadde falt av ziplinen likevel <3

Tidligere drømte jeg at vi var på første kontroll og såg på barnet vårt nedi akvariet til jordmor :hilarious:

Ohoi! [emoji85] zipline [emoji27] fikk en god armkrok i natt jeg også når jeg våknet og begynte å gråte..

En baby i akvarium? [emoji15][emoji23]
Den var ny [emoji5][emoji1360]

kjente jeg var sur på han når jeg våkna :P han skjønte jo selvfølgelig ikke hvorfor jeg var sur. Stakkars :P

Haha, da hadde jeg vært sur når jeg våknet også [emoji23][emoji23][emoji85]
Syns synd i min mann også, tror innerst inne han syns det er litt slitsomt og bo sammen med meg for tiden [emoji15][emoji85]

Drømmer myyyye og mest fæle ting!! Drømt om hele fødselen fra begynnelse til slutt og hatt to mareritt der jeg har havnet midt i et terrorangrep...!

Samme her, i kategorien dødsfall, ulykker osv.
Det gjør vondt å stå opp om morgenen og tenke på alt det fæle jeg drømmer[emoji24]
I dag var jeg på gråten helt frem til i 2-tiden på formiddagen pga de fæle drømmene i natt..
Er så fortviltet enkelte dager at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg [emoji17]

Drømmer helt sykt mye, og mye merkelig. I natt drømte jeg at samboeren sa han ikke orka mer av meg, fordi jeg satt så mye på telefon + jeg var lat.:wacky: Sist jeg var gravid drømte jeg også at han gikk fra meg, men da våkna jeg og hulka..

Huff, det er ikke greit å være gravid altså..[emoji17]

Back
Topp