Drømmer jo seg bort...

Tror jeg kommer til å gå for en simo denne gangen :) Har hatt emmaljunga til de to forrige og har vært super fornøyd! Lyst til å prøve noe annet bare.. Har ikke vært og kikket noe særlig ennå, tar det i september tenker jeg :)

Jeg har bestemt meg for å sjekke ut Bogaboo Buffalo. Helt ny for sesongen :)

Vogner er DYRT! Jeg har iallefall bestemt meg for å kjøpe 4 hjuling. Best på vinteren sikkert!
Ulempen med å være førstegangs og alene.. det blir dyyyyrt!
Ny bil må jeg også ha, siden jeg har golf nå.. 3 dørs!
Hurra! Søsteren min hadde gitt bort tingene etter minste prinsessa hennes, TO dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Hurra!

*på telefonen vel :-)*

Jeg har enda min polo med 3 dører. Ingen problem hvis du kjøper bugaboo cameleon. Du får ikke plass til mer enn vogna bak, men matvare kan jo settes foan bilsete evt.

Jeg blir bare frustrert! Det er jo en JUNGEL av forskjellige merker, typer o.l. Tror jeg lar det ligge noen uker til før jeg begynner å se på hva jeg faktisk vil ha! :p
Håper å få kjøpt vogn og kanskje også bilstol brukt, men må jo ha noen krav likevel. Bilstolen må være relativt ny, og vogna må ha ulike finesser og dessuten ikke ta stor plass i bilen, siden vi har en ganske stor hund som også skal ha plass... Hjelpes... :p

Vi har samme "problemet". Hunden vil gjerne også ha plass i bilen. Så vi har landet på den vi har blitt fortalt er den minste og letteste, med fire hjul og svingbare foran. Har lange bakker rundt huset, og skal ha muligheten til å bruke den på lette skogturer frem til hytten. Så nå har vi like gjerne byttet ut bilen, så da får vi se om vi tenker nytt mtp vogn. Men tror vi har landet på Bugaboo Donkey og maxi cosy. Håper å få kjøpt/lånt/fått det meste av annet must have utstyr fra Finn.no og venner og familie :)

Har faktisk sett litt på vogn sammen med samboeren nå de siste dagene. Tror vi har landet litt på Emmaljunga city cross, da den er ganske kompakt sammenslått, etter det jeg har lest.
Vi har heldigvis litt plass baki bilen, så tror det skal gå, men vi må nok måle litt for å være sikker! :P Vi har en bmw 5-serie, stasjonsvogn... :)

Vi har en simo kombi nå. Blir nok å kjøpe en til da den vi har fortsatt er i bruk. Satser på å kjøpe brukt.

Jeg har lyst på ny vogn, og da vil jeg ha emmaljunga med nitro understell.. Jeg elsker svingbare hjul foran, så kommer aldri til å kjøpe noe annet :-)

Back
Topp