Drømmer jo seg bort...

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
På nettbutikker.. vogner, klær og utstyr... er jo såååå mye fint og morsomt! :)
Flere som meg?
Har dere tenkt på hvilken vogn dere kunne tenkt dere?? :)

*blir sprø av dette :p*

*på telefonen vel :-)*

Jeg har tenkt å følge med på finn.no og kjøpe brukt :) Er MYE fint der :) Så det er på finn jeg sitter og drømmer meg bort ;)

Jeg vurderer å selge emmalunga'n min å kjøpe brio .. Er jeg gærn?? Noen som kunne vært intr i en strøken emmaljunga classic duo ?

Jeg drømmer og kikker og gleder meg masse til å kjøpe inn alt sammen :D :D Ja, tidlig. men kosær meg sånn med det :D :D

Jeg har hele tiden vært skråsikker på Emmaljunga...men nå har samboeren falt litt for TFK....så nå er jeg brått litt usikker :P

Jeg har alltid tenkt jeg skal ha teutonia, men mulig det blir emmaljunga....må se de i butikken og prøve de før jeg bestemmer meg! Blir ikke trehjuling i starten:-)

Hadde Simo til de to eldste, men det er jo en evighet siden, og det blir ikke det nå! Yngste er straks 13 :-)

Jeg blir bare frustrert! Det er jo en JUNGEL av forskjellige merker, typer o.l. Tror jeg lar det ligge noen uker til før jeg begynner å se på hva jeg faktisk vil ha! :P
Håper å få kjøpt vogn og kanskje også bilstol brukt, men må jo ha noen krav likevel. Bilstolen må være relativt ny, og vogna må ha ulike finesser og dessuten ikke ta stor plass i bilen, siden vi har en ganske stor hund som også skal ha plass... Hjelpes... :P

Sitter og drømmer litt på finn.no eg og sånn innimellom. Ønsker meg ei emmaljungavogn eg. Litt meir praktisk med 4-hjuling enn 3-hjuling synst eg sidan termin i januar. Og Emmaljungavognene er veldig fine! Meeen blir nok nokre veker fram før eg tør kjøpa noko. Sanns.vis ikkje før etter o.ul. Men kjekt å drømma og kikka litt då;)

Har bestemt meg for "alt" jeg skal ha allerede jeg :p den første uka gjorde jeg vel ikke annet enn å drømme meg bort på nett :) det blir emmaljunga vogn på meg, syns det er fine vogner og bare hørt positivt fra venner. Bilsete er jeg litt usikker på, syns besafe izisleep er fin og det er et merke jeg stoler på, men setet er tungt og upraktisk å bære inn og ut av bilen...

Har bestemt meg for "alt" jeg skal ha allerede jeg :p den første uka gjorde jeg vel ikke annet enn å drømme meg bort på nett :) det blir emmaljunga vogn på meg, syns det er fine vogner og bare hørt positivt fra venner. Bilsete er jeg litt usikker på, syns besafe izisleep er fin og det er et merke jeg stoler på, men setet er tungt og upraktisk å bære inn og ut av bilen...
sjekk ut izi go :)

Ja har sett litt på den, men er ikke så begeistra over fasongen :p men har god tid på meg til å finne ett som forhåpentligvis er både praktisk og fint å se på :)

Ser på babyutstyr og klær konstant! Er så mye fint at åååh :) Gleder meg til jeg kan gå i butikkene her å titte uten å være redd for at noen kanskje ser meg og fatter tegninga :P

Har veldig lyst på Emmaljunga vogn, som de fleste av mine venninner har, og har gode erfaringer med. Av de vognene jeg har vært borti synes jeg de er best og lettest å håndtere. Har sett litt på TFK, men njæ, tror ikke det er helt meg. Bilstol blir sikkert akta graco etellerannet, hørt mye positivt ihvertfall! Svigermor har sagt at hun vil kjøpe vugge og vippestol til mini, siden hun gjorde det samme for søstera til samboer når hun fikk sin første, så det er jo koselig :) Gleeeder meg til å begynne å shoppe!

Vi har valgt emmaljunga. Emmaljunga Edge duo bag(fordi den er så romslig) og sportsdel i svart skinn men med nitro city understell.ImageUploadedByBV Forum1370234414.500270.jpg

Jeg har alt etter de andre barna. Vogna blir Simo kombi. Er lov å se, men jeg skal ikke ha noe nytt:) Bortsett fra litt klær.

Åh jeg drømmer om alt jeg og men skal spare meg til jeg er kommet et stykke ut i graviditeten, så har jeg noe gøy å se fram til ❤ jeg skal ha emmaljunga eller MB vogn, kanskje begge en ny og en brukt! Bra det er lenge til så det kan spares penger

Vogner er DYRT! Jeg har iallefall bestemt meg for å kjøpe 4 hjuling. Best på vinteren sikkert!
Ulempen med å være førstegangs og alene.. det blir dyyyyrt!
Ny bil må jeg også ha, siden jeg har golf nå.. 3 dørs!
Hurra! Søsteren min hadde gitt bort tingene etter minste prinsessa hennes, TO dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Hurra!

Vogner er DYRT! Jeg har iallefall bestemt meg for å kjøpe 4 hjuling. Best på vinteren sikkert!
Ulempen med å være førstegangs og alene.. det blir dyyyyrt!
Ny bil må jeg også ha, siden jeg har golf nå.. 3 dørs!
Hurra! Søsteren min hadde gitt bort tingene etter minste prinsessa hennes, TO dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Hurra!

Som enslig forsørger kan du søke om en del stønader :) det hjelper på hvertfall!

Anbefaler denne:-) denne har jeg! Marineblå bag og sort sporstdel. Svingbart forhjul, men kan også låses:)

ImageUploadedByBV Forum1370368918.797363.jpg

ImageUploadedByBV Forum1370368929.422123.jpg

Back
Topp