Drømmer i graviditeten (:

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Vet mange får helt sinnsyke drømmer i gravidteten..
Eller bare.. rare drømmer man husker.
Så.. fortell, hva drømte du sist? (:

Siste jeg husker, er at jeg drømte at alle snus og røykpakker fikk tilbake sin originale farge :P
Ikke så utrolig rart at det gjorde noe, men det var bare så..
"Hvorfor i all verden drømte jeg om dét?"

Jeg har hatt veldig levende drømmer i det siste.

I natt drømte jeg at 3 åringen hadde stukket av uten at vi viste det. Plutselig kom broren min (som forøvrig er død) bærende på 3åringen sovende fordi han hadde funnet henne utenfor ytterdøra :nailbiting: For å si det sånn så har jeg følgt ekstra mye med på babycallen i kveld etter den drømmen i natt :wideyed:

Hadde en ganske levende drøm for noen netter siden... Vi har lenge snakket om å kjøpe sånn magnetskinne for å henge kniver på, så da drømte jeg at ingen av butikkene i byen hadde det og at jeg endte med å kjøpe mange små kjøleskapsmagneter som jeg limte på veggen :wacky: De hadde heldivis sånn skinne på kitchn :happy093

Drømte at jeg var i en krig med noen i en brennende bygning også prøvde jeg å finne et brannslukningsapparat. Rett før det drømte jeg at jeg var på ultralyd og fikk vite at det var to tvilling gutter i magen. Så ut som det bare var en på ultralyd i dag, så det lå heldigvis ikke noe i den drømmen :wideyed:

Kan hende det er fordi vi ikke har hatt samleie etter at jeg fikk positiv test (og at jeg ikke har turt å "gjøre det" for meg selv heller pga smerter og blødninger), men jeg har så bizarre og rare sexdrømmer for tiden :angelic: Så sykt detaljerte, intense og langt ifra egnet å skrive mer om :hilarious:

Har ikke hatt noe utpreget drømmerier hittil, men hadde voldsomme livaktige drømmer forrige gang, drømmer som var helt klare i hukommelsen lenge etterpå. Nesten litt slitsomt.

Jeg har mange teite og virkelige drømmer selv, men husker ikke alle når jeg våkner. Pleier egentlig å huske de. Drømmer også slike vanlige hverdagslige scenarioer med slike små episoder med det å ha barn :wacky:

Hadde en super realistisk drøm om at jeg hadde to i magen denne gangen, fikk meg litt stressa.

Hvertfall når femårigen snakker om at hvis han blir storebror så vil han ha tvillinger dagen etter.

Håper virkelig at jeg får time til TUL snart så jeg kan få vite hvor langt på veov jeg er og hvor mange mageboere det er xD

Hadde forsåvidt også en drøm om den beste sjokoladeisen jeg noen gang har smakt, har hatt lyst på is siden da xD

Æsj. Jeg drømte noe helt merkelig i natt. Hamsteren hadde knekt foten (dette var resultat av en langvarig kattejakt som tok mye tid i starten av drømmen. Vi skulle flytte, og jeg prøvde få med meg alle dyrene, og det ble bare rot).
Gubben hadde ringt en veterinær, på ei brygge er sted, som jeg skulle ta hamsteren med til.

Men jeg fant IKKE ut hvor det var, klokka var plutselig 22 på kvelden, og jeg gikk rundt med et slapt hamster på skuldra og leita etter både gubbe og veterinær.
Jeg fant frem telefonen min, ringte gubben - og han var helt rar.
Jeg fant ham til slutt i en eller annen kjeller der ALLE var dopa og gjorde helt sjuke ting, som å kvele hverandre litt (bare til man sjanglet, ikke til døde), og drakk mensblod. (Gubben pleier ikke drikke alkohol engang, så hjernen min avkoblet det helt ved å gi gubben samme navn og tilknytning, men bytte utseende på ham i drømmen til.. blank. Jeg vet ikke, hodet mitt gjør det av og til. Det er som om jeg vet hvem det er, men det er på en måte en mannekeng som overtar rollen).

Altså, hallo...... Dette var sært.

Nå(!!) kom jeg på hva jeg drømte. Syns det var helt forferdelig. Var en kollega som ble liggende med lindrende behandling på det siste etter langvarig kreftdiagnose. Og jeg var der for å støtte opp og passe på den intravenøse vesken hos han. I tillegg var han lukket til et hotell så han hadde ikke mulighet til å komme inn til byen på sykehuset.

Noe så surrealistisk og fælt. Måtte høre hvordan det sto til i dag, heldigvis er alt bare fint med han!! :happy::happy:

Nå(!!) kom jeg på hva jeg drømte. Syns det var helt forferdelig. Var en kollega som ble liggende med lindrende behandling på det siste etter langvarig kreftdiagnose. Og jeg var der for å støtte opp og passe på den intravenøse vesken hos han. I tillegg var han lukket til et hotell så han hadde ikke mulighet til å komme inn til byen på sykehuset.

Noe så surrealistisk og fælt. Måtte høre hvordan det sto til i dag, heldigvis er alt bare fint med han!! :happy::happy:

Alltid kjedelig å drømme om sykdom og død :/

Ja det var helt forferdelig.... jeg er bare glad det var en drøm. Også er drømmene så virkelige.. :( på godt og vindt

Det er IKKE mine.... Jeg har sjeldent virkelighetsnære drømmer. De FØLES virkelige der og da, men er lite sannsynlige.
Drømte en gang at jeg rømte fra zombier på ei skole et sted. Føltes virkelig der og da, men var heldigvis ferdig med å være virkelig da jeg våknet. Og den i natt var bare rar. Jeg skjønner ikke at hodet mitt finner på sånt engang.

Det er IKKE mine.... Jeg har sjeldent virkelighetsnære drømmer. De FØLES virkelige der og da, men er lite sannsynlige.
Drømte en gang at jeg rømte fra zombier på ei skole et sted. Føltes virkelig der og da, men var heldigvis ferdig med å være virkelig da jeg våknet. Og den i natt var bare rar. Jeg skjønner ikke at hodet mitt finner på sånt engang.

Haha ikke sant :hilarious: Hodet spiller oss noen puss ja. Jeg drømmer ofte virkelighetsnære ting, og det kan være ekstra virkelig i perioder - det er bare creepy :wacky:

*augustsniker, men denne var bare for passende i dag!*

TMI/TW!

Hadde en skikkelig fæl drøm i natt. Drømte vi skulle ha flerlinger men legen mente det ikke kom til å gå, så måtte fjerne noen via keisersnitt og la en være igjen. Prosedyren ble gjort på helsestasjonen som ligger rett ved en barnehage. Etter keisersnittet fikk vi beskjed om at fostrene fikk en verdig begravelse, så vi trengte ikke tenke på det selv.

Ute på parkeringplassen sto en gjeng med barn og gravde i ett bed, der dro de opp en mengde nedgravde foster, i alle størrelser. Ungene skjønte jo ikke hva det var så de poket i de med pinner mens jeg og sambo ble helt fortvilet.

våknet av at jeg hylgrein og vekket sambo med griningen min. Klarer ikke slutte å tenke på drømmen, den var bare helt forferdelig og skikkelig grotesk. Antar jeg drømte den fordi jeg var på helsestasjonen i går og den ligger rett ved en barnehage, samt jeg satt og stirrret på en brosjyre om tvillinger mens jeg ventet. Men uansett, værste drømmen jeg har hatt på lenge!

Jeg har hatt flere drømmer som jeg husker i det siste. Sikkert fordi jeg sover dårligere og har mer lett søvn.

Her om dagen drømte jeg at jeg var på ultralyd, og der fant de ikke bare et foster, men fem!! Så da ble jeg veldig bekymret i forhold til at de sikkert kom til å bli født veldig tidlig og kanskje få ulike sykdommer i tillegg til at jeg ikke kunne skjønne hvordan jeg skulle overleve fem stk på én gang!

I natt drømte jeg at hele familien var i Nigeria. Vi var ute og gikk og så plutselig hadde 14-åringen stukket av med noen andre nordmenn han hadde møtt og jeg visste ikke hvor han var.

Mår jeg var i byen for en legetime nå sist, var det rett før jeg kjøpte et brett Ludo til svigermor, fordi jeg hadde drømt at vi spiste middag hos de, og så skulle vi spille Ludo etter middagen men hun hadde bare tegnet et ludobrett inni kinasjakken, og brukte knapper til å spille med :hilarious: Kom heldigvis på at det var en drøm før jeg gikk i kassa med Ludo :wtf:

Æsj. Jeg drømte noe helt merkelig i natt. Hamsteren hadde knekt foten (dette var resultat av en langvarig kattejakt som tok mye tid i starten av drømmen. Vi skulle flytte, og jeg prøvde få med meg alle dyrene, og det ble bare rot).
Gubben hadde ringt en veterinær, på ei brygge er sted, som jeg skulle ta hamsteren med til.

Men jeg fant IKKE ut hvor det var, klokka var plutselig 22 på kvelden, og jeg gikk rundt med et slapt hamster på skuldra og leita etter både gubbe og veterinær.
Jeg fant frem telefonen min, ringte gubben - og han var helt rar.
Jeg fant ham til slutt i en eller annen kjeller der ALLE var dopa og gjorde helt sjuke ting, som å kvele hverandre litt (bare til man sjanglet, ikke til døde), og drakk mensblod. (Gubben pleier ikke drikke alkohol engang, så hjernen min avkoblet det helt ved å gi gubben samme navn og tilknytning, men bytte utseende på ham i drømmen til.. blank. Jeg vet ikke, hodet mitt gjør det av og til. Det er som om jeg vet hvem det er, men det er på en måte en mannekeng som overtar rollen).

Altså, hallo...... Dette var sært.
*augustsniker, men denne var bare for passende i dag!*

TMI/TW!

Hadde en skikkelig fæl drøm i natt. Drømte vi skulle ha flerlinger men legen mente det ikke kom til å gå, så måtte fjerne noen via keisersnitt og la en være igjen. Prosedyren ble gjort på helsestasjonen som ligger rett ved en barnehage. Etter keisersnittet fikk vi beskjed om at fostrene fikk en verdig begravelse, så vi trengte ikke tenke på det selv.

Ute på parkeringplassen sto en gjeng med barn og gravde i ett bed, der dro de opp en mengde nedgravde foster, i alle størrelser. Ungene skjønte jo ikke hva det var så de poket i de med pinner mens jeg og sambo ble helt fortvilet.

våknet av at jeg hylgrein og vekket sambo med griningen min. Klarer ikke slutte å tenke på drømmen, den var bare helt forferdelig og skikkelig grotesk. Antar jeg drømte den fordi jeg var på helsestasjonen i går og den ligger rett ved en barnehage, samt jeg satt og stirrret på en brosjyre om tvillinger mens jeg ventet. Men uansett, værste drømmen jeg har hatt på lenge!

Disse tar kaka, fytti :eek::eek:

Back
Topp