Drømmer du om natten?

Hver natt drømmer jeg at bf er utro :'( våkner med vond klump i magen hver natt...

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Uff, høres ikke noe godt ut nei :-( Hender seg jeg også har slike drømmer. Enten at han er utro, eller at vi krangler kjempemasse. Begge delene er helt fjernt i virkeligheten, men tror det finnes en liten frykt i hver og en innerst inne. Og at den kan komme tydligere frem når man er gravid, hormonell og ekstra sårbar :-)

Ja, og det er veldig mye rart :S og ofte husker jeg ikke hva det var, bare at det var veeldig pussig! Hehe..

Hver natt drømmer jeg at bf er utro :'( våkner med vond klump i magen hver natt...

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡
Noe som kanskje kan få deg til å føle deg bedre er at slike drømmer ofte er motsetningsdrømmer. Drømmer du han er utro, er han ikke typen til å være utro. I begynnelsen av forholdet med min samboer drømte jeg sånne drømmer heeeele tiden, selv om jeg godt vet han aldri ville gjort det :). Men forstår det er vondt å våkne opp etter en sånn drøm ja, usj :/

Jada, drømte at jeg snakket med nabokjærringa.(thai) Satt oss på en benk ute. Flutselig var vi i Thailand. Og det var mange folk som skulle ha penger. Jeg hadde det ikke så en fyr tok den lilla neglelakken min.:s også stjal dem svære brett ( 2-3m i diameter) med jordbær...
Mye rart

..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp