Drømmer du om natten?

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Drømmer du mer enn før, nå som du er gravid? :) Fortell da :D

I mitt forrige svangerskap drømte jeg mange merkelige og rare drømmer. Og mye oftere enn da jeg ikke var gravid. Tror det var mest i midten/slutten av svangerskapet. :)

De siste nettene har jeg drømt mye rart.
Har i det siste kjent etter om jeg snart kan kjenne livmorkanten over bekkenet, men har ikke kjent det så tydelig enda. Drømmen min i natt var nok inspirert av det, for jeg drømte at jeg lå på ryggen i sengen og kjente plutselig to store "baller" inni magen, som liksom var to stk livmorer (!?) med ett barn i hver, altså at jeg hadde tvillinger! Og jeg kunne kjenne babyene godt når jeg klemte og kjente på livmorene mine... haha! :D Og så to livmorer da...lurer på hvor jeg fikk det fra :p

Håper ikke jeg er sanndrømt :p

Ja det er mange rare drømmer mellom dobesøkene for tiden. :p Godt du våknet med en livmor ;) haha

Inne på skjult forumet ligger det en tråd med en del drømmer, om du har tilgang der. ;)

Husker ingenting noen morgen jeg, så tror kanskje hjernen min kobler helt ut på natta:)

Ja det er mange rare drømmer mellom dobesøkene for tiden. :p Godt du våknet med en livmor ;) haha

Inne på skjult forumet ligger det en tråd med en del drømmer, om du har tilgang der. ;)

Haha, ja ikke sant :-)
Har ikke mange nok innlegg her enda :-) Kommer nok innpå der om ikke så alt for lenge :-)

Drømmer mye tydelige drømmer, for noen uker siden drømte jeg om et hus og bjørner og elg... Så kommer noen gående og for ta bjørneneikke skulle komme å ta dem så ropte jeg BJØRN BJØRN. Bare det hadde vært bare i drømmen, og ikke ropt det ut over hele nabolaget....
Drømmer mye om at jeg må gå på do, så våkner jeg. Og må på do.

Generelt sett veldig livlige, rare drømmer. Veldig tydelig, jeg lever meg sykt mye inn i dem. Og blir veldig påvirket. Tror jeg snakker mer. For kan voksne litt og tro jeg har sagt noe høyt.
"Jobber"mye i drømmene så jeg er helt svett. Blir kjempe sliten av å drømme. Så de dagene er de mest slitsomme. Får på en måte ikke nok søvn, for jeg holder på med så mye.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg drømte mye før jeg ble gravid! Men nå drømmer jeg ingenting. I såfall husker jeg det ikke :)

Men kommer vel Ettervært når man føler seg mer gravid og ikke bare som om man lever i koma :P

Desember 2014

Bruker App

Drømmer rare/teite drømmer:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt fjerne drømmer for tiden. Plutselig er ikke faren min faren min lenger, og Michael Jackson flørter med meg på butikken.... :happy090

Hahaha :-D Herlig :-P

Ja!! Veldig mye..og jeg gjør de sprøeste tinga i søvne. Til stor underholdning for samboer! Også prater jeg mer i søvne...

Haha, var det ikke sånn før svangerskapet? :-) Vil tro det er underholdende ja,, er glad mannen min sover som en stein.. :-D Aner ikke hva jeg gjør/sier i søvne.. liker å tro det er lite, men hender jo jeg våkner av at jeg prater høyt :-D Haha!

Drømte at eg fødte en minibaby på badet når eg bare var 12 uker på vei og legene sa at d ikkje kom t å gå bra.. Men eg nekta å gi opp og plutselig var babyen blitt stor og legene stod og måpte :P haha

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Drømmer mye sykt som er skikkelig virkelig i drømmen! Klarer selvfølgelig aldri å huske det over lengere tid. I natt drømte jeg at eksen tok kontakt over snapchat og vi etterhvert ble sammen og hans barn og mitt barn ble stesøsken osv. Var så virkelig at jeg måtte sjekke snapchat når jeg våkna! Helt sykt. Kunne aldri blitt sammen med han igjen liksom! :-P

Sent from my iPhone

Jeg drømte her om dagen at jeg måtte gå en snarvei over et fjell for å finne en bil med et lite barn inni. Det var en mann som var savnet på fjellet så jeg måtte lete etter han i samme slengen. Da jeg nesten hadde nådd toppen ble jeg tatt av et snøskred, men jeg hadde heldigvis lært på forhånd hvordan man skulle sprelle for å overleve det.
Da jeg våkna sa samboeren min at jeg hadde sprellet som en galning i søvne :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja veldig masse rart! Blir nesten fascinert over de av og til..er jo nesten mer sliten når eg våkner enn uthvilt :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drømte i natt at jeg mistet :( Sååå letta når jeg våkna, og kunne høre på hjertelyden.

Jeg drømte i natt at jeg fikk en gutt. Blir spennende å se om det blir det . Har jo jentefølelse :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg drømte for ett par dager siden at veninnen min var gravid alt var fint før hun plutselig var ved tetmin og fødte en dødfødt baby
Var helt forferdelig drøm. Gren i søvne:( i natt drømte jeg at jeg var på oul og fikk beskjed om at det var gutt og ble skyffa fordi jeg følte jeg skuffet alle som håpte på jente:/ skskke være lett å drømme når man er gravid ihvertfall:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hver natt drømmer jeg at bf er utro :'( våkner med vond klump i magen hver natt...

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Var på besøk hos en kollega i går på personalfest. Han viste oss hva han hadde pusset opp. Men var mye furu igjen. Mamma har to svarte katter som jeg snakket om i går.. ente opp med at jeg drømte og maling av furuvegger og sprwlske katyer som hadde funnet kjempekule veier gjennom veggene... var helt sliten... hardt å male såååå mye furu.. å så mange strøk....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp