Drømmer dere om babyen?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hvis dere gjør det, drømmer dere at barnet har samme kjønn hver gang? Jeg drømmer mye om babyen, ikke som født, men ul undersøkelser og andre som gir meg beskjed om at vi venter jente. Magefølelsen sier også jente, men det gjorde den sist da vi fikk gutt også. Noen som har opplevd at drømmer og magefølelse har stemt?
 
Jeg har drømt mye om oul, fødsel og barseltid i det siste. Hver gang er ungen gutt, men jeg har magefølelse på jente. Det kinesiske fødselskartet sier gutt og alle rundt meg tipper gutt. Har ingen erfaring fra før av, så blir spennende å se :)
 
Drømte i går om babyen, og at det var jente. Alle rundt meg tror gutt, og jeg trodde det selv også i starten, men i det siste har jeg hellet litt mot jente.

Drømte at babyen vokste skikkelig fort og plutselig var hun ca. 3 år over natten. Men utseende hennes var veldig tydelig og detaljert i drømmen, og jeg syntes hun var verdens fineste og vakreste barn. Følte helt sinnsykt mye kjærlighet. Veldig koselig :)
 
Jeg drømmer masse, men ingenting om baby. Bare at jeg er en superhelt, at jeg er i krig, er på rømmen osv. [emoji12] Forrige svangerskap drømte jeg en del om baby og fødsel. Drømte at jeg var på OUL og fikk se at det var en gutt, noe som stemte [emoji173]️
 
Drømmere en del om barseltiden og når barnet er rundt 2år gammelt. Det er alltid en jente.
 
Drømmer MYE om alt annet en baby og graviditet. Siste nettene har jeg hatt politiske drømmer som nesten har fått meg drept. (Er ikke spesielt engasjert i politikk og hvertfall ikke USA sin som jeg drømmer om) glad valget er over :gen053
 
Back
Topp