Drømmer at..

tingeling1990

Glad i forumet
Drømmer at typen dumper meg og reiser bort.. slik at jeg ikke finner ut hvor i verden han er.. jeg ringer og leter, trygler han om å komme tilbake.. han legger ut mange bilder på fb av han og en ny jente.. og jeg ligger hjemme knust! Dette er en gjenganger drøm i graviditet:p holder på å bli sprø!:p dette marerittet liker jeg virkelig ikke!:p våkner opp helt knust og tror jeg har mistet han men blir superglad da jeg oppdager det bare var en drøm.. igjen :p Han hadde jo aldri dumpa meg slik det er nå, med baby i magen og nyforlovet :p <3 preggylife! Haha

Haha :p men huff så kjipt drøm å drømme!! :( Før jeg ble gravid pleide jeg å drømme at typen ble en helt annen person og at han var utro mot meg, hver gang jeg hadde eggløsning :( Det var skikkelig kjipt as! Men jeg har ikke drømt noe sånt siden jeg ble gravid, deilig!

Da har vi lik drøm, har drømt mange ganger siden ble gravid at han dumpa meg og forsvunnet uten å få tak i han. Helt sykt det er. Men heldigvis våkner en. :rolleyes::rolleyes:

Jeg drømmer ofte at jeg kommer hjem til tomt hus og at alle tingene hans er borte, veldig deilig å våkne og se at han ligger ved siden av meg da❤️

En blir jo mere sårbar av å være gravid, og en vil vell ikke bli forlatt i en slik situasjon.. selv om jeg vet at han aldri hadde forlatt meg så er det vell kroppens underbevissthet som engster seg, siden vi snart ikke er bare oss 2, men 3!:p jeg går ikke rundt å engster meg for at han skal forlate meg, men drømmer så mye fæle drømmer om det som jeg ikke klarer å styre:p aldri vært noe særlig til drømmer før, men nå går fantasien berserk her iallefall! Haha:p tenkte jeg sikkert ikke var alene om disse livlige drømmene/marerittene:p

Drømmer at typen dumper meg og reiser bort.. slik at jeg ikke finner ut hvor i verden han er.. jeg ringer og leter, trygler han om å komme tilbake.. han legger ut mange bilder på fb av han og en ny jente.. og jeg ligger hjemme knust! Dette er en gjenganger drøm i graviditet:p holder på å bli sprø!:p dette marerittet liker jeg virkelig ikke!:p våkner opp helt knust og tror jeg har mistet han men blir superglad da jeg oppdager det bare var en drøm.. igjen :p Han hadde jo aldri dumpa meg slik det er nå, med baby i magen og nyforlovet :p <3 preggylife! Haha

Off. Det er vondt å drømme slikt :p
Drømmer ikke ak det samme, men drømmer at han går fra meg og er utro hele tiden. Våkner med panikkfølelse de gangene. Det går fort over da jeg titter over på hans side, men er allikevel veldig kjedelig :p

Back
Topp